2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה לא הסתירו את אכזבתם אתמול מההפסד ויותר מהדרך בה הקבוצה ספגה שני שערים בהפסד לבני סכנין אמש (ראשון) במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. דווקא לאחר פתיחה טובה בעשר הדקות הראשונות, הקבוצה ספגה שער ממצב נייח ונעלמה לגמרי מהמגרש.
בקבוצה דואגים מכך שיש מספר שחקנים שנמצאים במשקל עודף וחלקם, דוגמת הבלם אנדרי מירון והקשר לאנדרו סילבה, נראו כבדים מאוד במגרש ובמצב שכזה יהיה קשה לעצור שחקנים מהירים. הבעלים יואב כץ אמר על כך: “זה אכן לא נראה טוב. להוציא את הפתיחה היינו נראים לא טוב ויש עוד הרבה עבודה. הזרים אכזבו אותי וכמו שאני רואה יש לחלקם משקל עודף ויש לעבוד על זה".
ניר קלינגר החליט להושיב על הספסל את הג'וקרים שלו חנן ממן ואלון תורג'מן שיום קודם לכן תורגלו בהרכב. במחצית השנייה כאשר השניים נכנסו עם גל אראל זה נראה טוב יותר והקבוצה הגיעה למספר מצבים אבל לא כבשה.
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(עמרי שטיין)
בגלל היכולת של מירון, בחיפה החליטו לצרף את הבלם הקפריסאי קונסטנטינוס סוטוריו, שנחת בארץ וצפה במחצית השנייה במשחק אמש. הבלם בן ה-26, לו יש 10 הופעות בנבחרת קפריסין, יעבור היום בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לעונה הקרובה. בתוך כך, המגן הימני של מכבי תל אביב, גיא מזרחי קיבל אור ירוק ממכבי תל אביב להיות מושאל לקבוצה מהכרמל בכפוף להסכמות הכספיות שיגיע מול יואב כץ.