1 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
דור פרץ
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב מגבירה את מאמציה לצרף את הקשר דור פרץ בחזרה אחרי ששוחרר מוונציה והגישה לו בימים האחרונים הצעה חדשה על מנת לשכנע אותו להצטרף. כפי שפורסם ב-ONE, הצהובים החלו בניסיונות הצירוף של השחקן כבר בתחילת חודש אפריל ולא הפסיקו מאז, כאשר בימים האחרונים העלו הילוך כשהם הבינו שהשחקן לא מוכן לחתום על ההצעות אחרות שהוגשו לו מקבוצות כמו בלקפול, חימקי מוסקבה ועוד.
במכבי תל אביב מקווים לשים את הסיפור הזה מאחוריהם ומקווים כי פרץ יחתום בימים הקרובים על החוזה שיחזיר אותו לקריית שלום. ההסכם אמור להיות לארבע שנים, כפי הנראה שלוש שנים ואופציה לעונה נוספת. פרץ חיכה לאורך כל הקיץ להצעות וקיבל כאלה שברובן היו בסכומים נמוכים או ממקומות לא מספיק אטרקטיביים עבורו. החזרה למכבי ת”א הייתה על הפרק כל הזמן והוא נראה פתוח יותר ויותר אל מול הרעיון לחזור לישראל.
רק בקיץ האחרון השחקן שסיים חוזה במכבי ת”א בחר לצאת לוונציה, העולה החדשה בזמנו לסרייה א’, אולם עונת הבכורה שלו לא הלכה כמתוכנן עם 730 דקות משחק בלבד, שנצברו ב-21 הופעות, 18 מהן בסרייה א’ ועוד 3 בגביע האיטלקי. היה לו בישול אחד במשחק נגד יובנטוס בסיום העונה.
איביץ': ידעתי לאן אני מגיע, זה תהליך
פרץ בן ה-27 גדל במכבי תל אביב ומלבד חצי עונת השאלה בהפועל חיפה (בעונת 2017/18), הוא שיחק כל חייו אצל הצהובים עד המעבר לאיטליה. הוא עלה לקבוצת הבוגרים בקיץ 2014 וערך הופעת בכורה בליגה באוקטובר באותה שנה, כשנכנס כמחליף בניצחון 1:3 על מכבי חיפה.
אחרי שחזר מתקופת ההשאלה בהפועל חיפה בקיץ 2018 הפך לבורג חשוב בקבוצה והגיע לשיאו בעונה הראשונה תחת ולאדן איביץ’ ובעונת 2020/21 שקדמה ליציאה לאירופה, כשהוא הופך לשחקן הטוב ביותר של הצהובים. במקביל הקשר הפך לשחקן הרכב קבוע בנבחרת ישראל. הוא זכה עם מכבי תל אביב בשלוש אליפויות, שני גביעי המדינה וארבעה גביעי הטוטו.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.