2 צפייה בגלריה
דגני ושועה באימון בית"ר
דגני ושועה באימון בית"ר
דגני ושועה באימון בית"ר
(רדאד ג'בארה)
בבית"ר קיבלו הודעה כי הדיון בבית המשפט בנוגע לדרישות המשטרה יתקיים ב-7.8, שלושה ימים לפני הדד ליין שקיבל המועדון להעברת תקציב. ראשי בית"ר פועלים להקדים את הדיון בשל לוח הזמנים הצפוף.
אנשי המועדון שנמצאים בקשר עם המשטרה מביעים דאגה מעיכוב התהליכים וזאת בשל העובדה שהתאריך ה-10.8 מתקרב והקבוצה חייבת לקיים את הדיון בבית המשפט בהקדם כדי להבין האם ניתן להעביר את המועדון לידיו של ברק אברמוב. כזכור, המשטרה מסרבת לחזור בה ועומדת בתוקף לקיום שני תנאים למכירת במועדון: הפקדה של 11 מיליון ש״ח בקופת החילוט של נכסי חוגג במשטרה, והעברת כל מניות המועדון אברמוב רק בעוד שלוש שנים למרות שהוא רוכש את המועדון עכשיו.
“אנחנו מודאגים מהחלטת בית המשפט לגבי תאריך הדיון”, כתבה בית”ר ירושלים בהודעה רשמית שהוציאה. “מדובר בימים קריטיים עבור מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים, שמאות אלפי אוהדים ועשרות עובדים ממתינים לדיון הגורלי בבית המשפט. כמו כן, תגובת המשטרה ודרישותיה מראות כי היא החליטה להוריד את בית״ר ליגה כיוון שברור לכל כי במידה ולא יהיה פתרון ביתר תמצא עצמה בליגה נמוכה וקיימת סכנה לקיומה.
גם אם המועד האחרון הוא ה-10/8, יש עוד פעולות רבות שצריכות לקרות באופן שהותרת הדיון בתאריך הנ״ל לא יאפשר את השלמת התקציב והעברת הקבוצה לבעלות חדשה. אנו ננקוט בכל הצעדים המשפטיים העומדים לרשותנו על מנת להקדים את הדיון ולהבהיר את דחיפות המצב”.
אוהדי בית"ר ירושלים תומכים ועומדים מאחורי הבעלים המיועד ורוצים לראות אותו כבעלים הבא של המועדון. אתמול הוא זכה לחיבוק גדול מהאוהדים בסמוך לאצטדיון בלומפילד וכעת רק המשטרה והדרישות חסרות הפרופורציה שלה יכולה למנוע את מכירת המועדון והורדת בית"ר לליגה א'.
"המשטרה תהיה חתומה על קריסה והיעלמות של אחד המועדונים המפוארים בכדורגל הישראלי, אוי ואבוי אם בית המשפט ייתן גב להחלטה שערורייתית רגע לפני שאנחנו מוכרים את המועדון ומעניקים לו יציבות, איך המשטרה מונעת את הצלתה של בית"ר ירושלים?", תוהים בירושלים.
עורך הדין יצחק יונגר כבר מתכונן לדיון בבית המשפט, בבית"ר יבקשו לזרז את התהליך המשפטי כדי לעמוד בזמנים שקבע בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, כל זאת בכדי למנוע את הורדת המועדון לליגה א'.
2 צפייה בגלריה
יצחק יונגר
יצחק יונגר
יצחק יונגר
(רדאד ג'בארה)
במועדון מבינים שיש כרגע הזדמנות למכור את הקבוצה ואם לא דרישות המשטרה, בית”ר כבר הייתה עוברת לידי אברמוב שחתם על הסכם מול משה חוגג. כעת הכל תקוע ומחכים לדיון בבית המשפט, לדיון שיכריע את עתידו וגורלו של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. יש בבית וגן מי שמגדיר את הדיון בבית המשפט: "דיון על קיומה של בית"ר ירושלים".
לצד זה מנסים גם לשמור על שגרה מקצועית, היום הקבוצה תקיים משחק אימון מול שמשון תל אביב מאחר ומשחקי גביע הטוטו של בית"ר נדחו למועד לא ידוע. בנוגע לרכש, יוסי אבוקסיס והצוות שלו עוקבים אחר מספר שחקנים לחיזוק ויפעלו רק לאחר שהקבוצה תעבור לידי אברמוב. בית"ר רוצה להתחזק ב 2-3 זרים ובעוד שחקן ישראלי.