2 צפייה בגלריה
דני אלבס במדי פומאס
דני אלבס במדי פומאס
דני אלבס במדי פומאס
(רויטרס)
בחודש מאי הקרוב יחגוג דני אלבס יום הולדת 40, אבל הוא עדיין לא חושב לסיים את הקריירה. מגן העבר של ברצלונה ויובנטוס הצטרף בשבוע שעבר לפומאס המקסיקנית, בה הספיק לערוך הופעת בכורה בתיקו 1:1 עם מזטלן ואחר כך במשחק מול מונטריי שהסתיים באותה התוצאה.
למרות הנחישות שלו, בברזיל יש מי שלא רואה בעין יפה את ההחלטה של אלבס לעבור לליגה המקסיקנית, בייחוד לנוכח העובדה שהוא מקווה להיכלל בסגל נבחרת ברזיל למונדיאל הקרוב בקטאר.
"אני לא ידוע אם דני עשה את הדבר הנכון כשעבר למקסיקו", אמר כוכב העבר של ברצלונה ונבחרת ברזיל, ריבאלדו. "ככה המאמן של הנבחרת לא יוכל לראות אותו הרבה. אני חושב שהמאמן בוטח ביכולת של אלבס, כי הוא זכה בהמון תארים ויש לו ניסיון רב".
2 צפייה בגלריה
ריבאלדו
ריבאלדו
ריבאלדו
(רויטרס)
לדעתו של ריבאלדו, אם אלבס ייכלל בסגל של הסלסאו לקטאר, לא יהיה זה בגלל היכולת שלו: "אם הוא יהיה בנבחרת הוא ישחק מעט דקות, כי יגיע לשם בשביל להיות עם השחקנים ולהחדיר בהם מוטיבציה".
אלבס ספג ביקורות על הופעתו במשחק מול מונטריי. הפרשן צ'אבי קמפוס: "הוא ווינר, אבל כבר לא שחקן כל כך חשוב ולא משפיע על משחק ההתקפה כפי שהיה עושה בעבר. גם מהבחינה ההגנתית, בעבר הפיזיות הייתה עוזרת לו להתגבר על המגרעות, אבל עכשיו כבר אין לו את זה כי הוא בן 39. זו הגרסה המוקטנת שלו בהשוואה למה שהכרנו והשאלה הגדולה היא מה הוא ירצה לעשות אחרי המונדיאל". "