6 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה דרסה 0:4 את אפולון לימסול במשחק הראשון של הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות ונמצאת רגל וחצי בתוך הפלייאוף, עם רביעייה שנייה ברציפות אחרי שהביסה בשבוע שעבר את אולימפיאקוס באותה תוצאה. לאחר הניצחון, ברק בכר ודולב חזיזה התפנו לדבר במסיבת העיתונאים.
ברק בכר סיכם: “זה הלך לכיוון שלנו כי גרמנו לזה. עשינו דברים נכון. הם קבוצה טובה. כשאתה עושה את זה ככה גם מבחינת גישה וגם מבחינה מקצועית אז זאת התוצאה. דיברנו לפני המשחק שיש לנו יתרון בכושר, בטח מבחינת משחקים רשמיים, וידענו שזה יהיה לטובתנו. רצינו ללחוץ ולגרום להם לשחק בקצב גבוה. נכון שכבשנו רק בדקה ה-38 אבל שיחקנו מצוין. זה לא טיול בבית הספר, אנחנו באים עם ההרכב הכי חזק בלי רצון להתגונן ואני שמח שזה הצליח”.
המאמן התייחס לכושר הגבוה של השחקנים: “ברור שהפקנו את הלקחים משנה שעברה אבל קשה לשפוט אותנו, ברור שאיך שהסתיימה הליגה ישבנו והסקנו מסקנות ורואים את זה, אנחנו מאוד נהנים מהדרך ומנסים לעמוד במשימה ומשם, אלוהים גדול”.
על היכולת של הקבוצה בשלב כל כך מוקדם: “זה חלום של כל מאמן וצוות להגיע לרמה כזאת בשלב כזה מוקדם, אני חושב שראו את זה גם באלוף האלופים והצלחנו למנף את זה בשלושת המשחקים שאחרי זה. עשינו שני ניצחונות גדולים, נחגוג ב-24 השעות הקרובות ואז נחשוב על הגומלין ועל איך לעשות את זה שם”.
על ההופעה של מצטיין המשחק, עלי מוחמד: “השנה הוא מתופקד בצורה אחרת משנה שעברה, אז הוא היה ‘6’ בודד ועכשיו הוא ונטע חולקים את השטחים במגרש וזה מאפשר לו להצטרף יותר. זה כיף לראות שחקן שסיים לא טוב את השנה שעברה ועשה שינוי מנטלי גדול מאוד. עכשיו חובת ההוכחה עליו להמשיך את היכולת הזאת כי הוא הציג רמה גבוהה מאוד. עכשיו אני קולט שהוא לא נתן גול בראש וזה יותר מדהים”.
6 צפייה בגלריה
עלי מוחמד חוגג
עלי מוחמד חוגג
עלי מוחמד חוגג
(רדאד ג'בארה)
על הציפיות שהיו לו מאלופת קפריסין: “התכוננו למשחק מול קבוצה טובה שלא סתם לקחה אליפות השנה, קבוצה מאומנת. אני לא יודע אם ה-0:4 זה הבדלי הרמות אבל ניצלנו את הכושר שלנו ואת הרמה שלנו ובגלל זה ניצחנו בצורה הזאת. אני חושב שניצחנו בשילוב מבחינה מנטלית, פיזיולוגית וטקטית, שמח שהצלחנו להביא את הכל לידי ביטוי כדי לנצח”.
על ההבדלים בין ההכנה לאולימפיאקוס וההכנה מול אפולון לימסול: המשחק אתמול היה שונה. שם אולימפיאקוס היו יותר פייבוריטים והיום אנחנו היינו צריכים ליזום יותר. הדברים השונים היו בהוראות מקצועיות שונות. הגישה שלנו הייתה אותה גישה”.
6 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה בטירוף
שחקני מכבי חיפה בטירוף
שחקני מכבי חיפה בטירוף
(רדאד ג'בארה)
לסיום, הוא התייחס למטרה הגדולה – הגעה לשלב הבתים של ליגת האלופות: “קודם צריך להשלים את המשימה בגומלין. אחר אולי תהיה לנו משימה יותר קשה אבל קודם נעבור את הגומלין ואז נשבור את הראש”.
דולב חזיזה נשאל על מה הופך את הקבוצה ליחידה כל כך מובחרת: “אני לא חושב שאנחנו מושלמים, המאמן מראה לנו בווידאו דברים שאנחנו צריכים לתקן אבל החלום המשותף של כולנו עוזר לנו להיות יותר ביחד ויותר מגובשים לקראת המשימה שאנחנו עובדים עליה אתם רואים במשחקים שאנחנו לא מקלים ראש ורוצים להשלים את המשימה גם בשבוע הבא”.
6 צפייה בגלריה
דולב חזיזה חוגג
דולב חזיזה חוגג
דולב חזיזה חוגג
(עמרי שטיין)
על הכרטיס הצהוב השלישי, שהיה משהה אותו מהגומלין ומשאיר אותו ללא סכנה בשלב הפלייאוף: “שנה שעברה תכננתי את הצהובים ואיכשהו פספסתי את משחק האליפות. השנה אני לא עושה את זה ולא אדבר עם השופטים. אם מגיע לי צהוב אז זה מה שהשופט מחליט, אני לא מתעסק באם לקבל בכוונה או לא”.
על הרמה שלו ספציפית שעלתה: “אני משחק איפה שהמאמן אומר לי והוא סומך עליי בתפקיד שלי על הקו וזה משמח אותי. בעמדה שאתה יותר אחראי ומצפים ממך להיות יותר אחראי אז זה מה שאני עושה. אני עושה את המוטל עליי, מקווה שאני עושה אותן על הצד הטוב ביותר, אני תמיד משתדל לתת את כל כולי במגרש ואם אני לא עוזר, אז המאמן ידאג לתקן את זה”.
6 צפייה בגלריה
דה סילבה מאוכזב על רקע חגיגה של מכבי חיפה
דה סילבה מאוכזב על רקע חגיגה של מכבי חיפה
דה סילבה מאוכזב על רקע חגיגה של מכבי חיפה
(רדאד ג'בארה)
חזיזה התייחס לשדרוג בכנפיים: “שחקנים שהצוות המקצועי הביא וחושבים שהם המתאימים ביותר לקבוצה שלנו, אנחנו מנסים לשלב אותם ולקבל אותם ולהכניס אותם לקבוצה. גם מבחינה מקצועית הצוות עושה את המיטב כדי לשפר את העמדות הללו ונראה שזה עובד. הניצחון חשוב, אנחנו עם הפנים קדימה ויודעים שיהיה קשה בחוץ ונעשה את הכי טוב שלנו כדי לנצח”.
על העבודה של בכר והעבודה תחתיו: “כיף לי מאוד עם ברק, הוא פה איתנו שנה שלישית ואני מאוד שמח. קשה להגיד מה הפילוסופיה שלו, הוא מכין אותנו למשחק הספציפי מול היריבה שאנחנו משחקים, ככה שכל משחק לגופו והוא מכין אותנו בצורה הכי טובה שיש. מאחל לו ולנו להצליח ביחד”.
6 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה בטירוף עם עלי מוחמד
שחקני מכבי חיפה בטירוף עם עלי מוחמד
שחקני מכבי חיפה בטירוף עם עלי מוחמד
(עמרי שטיין)