1 צפייה בגלריה
שחקני הכוכב האדום חוגגים
שחקני הכוכב האדום חוגגים
שחקני הכוכב האדום חוגגים
(הטוויטר שח הכוכב האדום בלגרד)
לא רק מכבי חיפה שיחקה הערב (רביעי) בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. היריבות הפוטנציאליות של הירוקים, הכוכב האדום בלגרד ופיוניק ירבאן, נפגשו בסרביה. בודו גלימט הנורווגית וניקיטה חייקין, לו תעודת זהות ישראלית, אירחו את ז’לגיריס הליטאית, כשבמקביל קראבאח האזרית ומיודענו מרקו יאנקוביץ’ שיחקו נגד פרנצווארוש ההונגרית.
לאחר שהחיפאים עשו צעד גדול בדרך להעפלה, גם הכוכב האדום בדרך לשם לאחר שדרסו את פיוניק ירבאן 0:5. כבר במחצית הסרבים הובילו 0:3 לאחר שקינגס קנגאווה, אחיו של אוואנס קנגאווה אקס הפועל רעננה, כבש ובישל. בחצי השני השלים אוסמן בוקארי שלושער ונראה שהאדומים כבר עם הפנים לשלב הפלייאוף.
בודו גלימט וחייקין עשו צעד גדול לעבר השלב הבא עם ניצחון 0:5 מול ז’לגיריס. הנורווגים נהנו משני שערים בדקות ה-33 ו-36 ומאז לא הביטו לאחור, כשאת כל חמשת השערים כובשים שחקנים שונים. קראבאח סיימה ב-1:1 לאחר שנקלעה לפיגור משער של פרנק בולי בדקה ה-17 אך הצליחה להשוות משער של אווסו קוובנה בדקה ה-34. יאנקוביץ’ השלים 83 דקות אצל האזרים.
במקביל, נערך גם הסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג, שם שיחק החלוץ הישראלי של וולפסברגר, תאי בריבו, שהשלים 90 דקות. האוסטרים אירחו את גזירה יונייטד ממלטה וירדו מאוכזבים לאחר 0:0 בסיום המשחק.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.