1 צפייה בגלריה
אובמיאנג וראפיניה חוגגים
אובמיאנג וראפיניה חוגגים
אובמיאנג וראפיניה חוגגים
(האתר הרשמי של ברצלונה)
לאורך כל הקיץ הזה ברצלונה נמצאת צעד אחד לפני צ'לסי. הלונדונים כבר ראו את ראפיניה וז'ול קונדה מצטרפים והם התעניינו גם ברוברט לבנדובסקי, אבל בסופו של דבר כל השלושה חתמו בשורות הקטלונים שבונים גם על ססאר אספיליקואטה ומרקוס אלונסו. בינתיים הבלוז סימנו שחקן נוסף, כזה שכבר משחק בבארסה: פייר אמריק אובמיאנג, אלא שבספרד מדווחים כי החלוץ הגאבונזי לא מעוניין במעבר.
בימים האחרונים החלוץ דיבר על שיתוף הפעולה הקרב עם לבנדובסקי, עמו שיחק גם בבורוסיה דורטמונד, אבל לפי פבריציו רומאנו, החלו כבר שיחות בין צ'לסי לנציגי אובמיאנג. הגאבונזי הוא אחד השמות על הפרק מבחינת הלונדונים אחרי פגישות שנערכו עם בנימין ששקו ומועמדים אחרים לחזק את ההתקפה. בכל מקרה עוד לא הוגשה הצעה לבארסה.
מנגד, בספרד מיהרו לפסול את המעבר ודיווחו כי אובמיאנג לא מתכוון לעזוב את ברצלונה לטובת הלונדונים ולדבריהם שחקן החוד לא מעוניין לשמוע על מעבר, אלא רק מתרכז בהמשך דרכו אצל הקטלונים עד סיום חוזהו ב-2025, אף על פי שיש לו סעיף יציאה בקיץ 2023. "אובה מאוד שמח בבארסה, שבעצמה לא חושבת לשחררו", כך נטען במונדו.
במקביל, ב'מונדו דפורטיבו' דווח שפ.ס.ז' תהיה היריבה של בארסה במאבק על ברנרדו סילבה. כידוע, הפורטוגלי הוא המועמד המוביל של צ'אבי במקום פרנקי דה יונג, אם זה אכן יעזוב, ולפי ההערכות מנצ'סטר סיטי תדרוש לפחות 80 מיליון אירו - סכום זהה למה שהקטלונים רוצים על ההולנדי.
בינתיים, הבלאוגרנה לא יכולים לרשום את כל שחקני הרכש שלהם הקיץ: לבנדובסקי, ראפיניה, קונדה, פרנק קסייה ואנדראס כריסטנסן, וגם את אלה שחתמו על חוזים חדשים (סרג'י רוברטו, אוסמן דמבלה ורונאלד אראוחו) ואת גאבי שאמור לחתום על החוזה החדש מחר עם הגיעו לגיל 18. כחלק מהניסיון לפתור את הבעיה, בבארסה מבקשים מסרחיו בוסקטס וג'רארד פיקה לקצץ בשכר לפני מה שאמורה להיות עונתם האחרונה במועדון.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
בנוסף לכך, בבארסה ממשיכים בניסיונות להיפרד משחקנים שלא בתוכניות. ריקי פוץ' אמור לחתום רשמית במהלך היום בלוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS, אבל המצב מסובך יותר עם סמואל אומטיטי ומרטין בריית'ווייט. הצרפתי פעיל יותר בניסיונותיו למצוא קבוצה חדשה, אבל הדני פחות מתלהב לעזוב. בבארסה הזהירו את השניים שאם לא יעזבו, לא יהיה להם מספר בעונה הקרובה, כלומר הם לא ישחקו בכלל.