2 צפייה בגלריה
דויד קופרמן
דויד קופרמן
דויד קופרמן
(ראובן שוורץ)
למרות פתיחת עונה רשמית עם הפסד אמש (רביעי) 1:0 לעולה החדשה, סקציה נס ציונה, במ.ס. אשדוד יצאו מעודדים מהמשחק הראשון בגביע הטוטו.
החבורה של רן בן שמעון שלטה ברוב שלבי המשחק והחמיצה לא מעט, ובקבוצה אמרו: "התוצאה משקרת, אבל יש לנו הרבה דברים טובים לקחת. יש פה חבורה צעירה ורעבה שתעשה עוד טעויות, המטרה שלנו להמשיך ללמד ויש עוד הרבה מאוד עבודה. אם הפנדל היה נכנס, המשחק היה הולך לכיוון אחר. הכישרון קיים, הרצון קיים, זה בדיוק הזמן לטעות ולהשתפר לקראת הליגה".
באשדוד היו מרוצים מהשליטה במרכז השדה ומהיכולת של השחקנים בחלק הקדמי. בן שמעון היה פחות מרוצה מהרכות של הבלם טימותי אוואני בשער שניצח לנס ציונה את המשחק. המאמן אמר לשחקנים שזה רק המשחק הראשון בדרך ארוכה וזה הזמן לטעות. מי שהרשים באשדוד היה המגן השמאלי היהודי דוד קופרמן שעדיין רשום כזר ונעשים מאמצים גדולים להסדיר את האישורים עד פתיחת הליגה, כאשר גם הקשר חמודי כנעאן גילה יכולת טובה.
2 צפייה בגלריה
רן בן שמעון חוגג
רן בן שמעון חוגג
רן בן שמעון חוגג
(ראובן שוורץ)
יניב מזרחי שהגיע ממכבי נתניה, ערך בכורה בהרכב והראה ניצוצות, כאשר גם אבנעזר ממאטה רשם הופעה ראשונה רשמית. הקשר הספרדי פקה פולו, ששיחק בנוער של ברצלונה ובברצלונה ב', שיחק כחצי שעה וימשיך להיבחן בימים הקרובים.
בן שמעון מעוניין לעשות עוד כמה שינויים בסגל, אבל לפני יצטרך לדלל את מצבת הזרים. בגזרת הישראלים סהר רביבו הושאל לאדומים אשדוד. מי שצפוי לחזור למרכז ההגנה נגד הפועל תל אביב יהיה ננאד סבטקוביץ' שסבל מרגישות.