1 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(חגי מיכאלי)
מכבי תל אביב המשיכה הערב (חמישי) את המסע האירופי שלה במוקדמות הקונפרנס ליג כשאירחה את אריס סלוניקי באצטדיון בלומפילד. הצהובים השיגו מקדמה נאה לקראת הגומלין ביוון עם 0:2, אך מלבד הניצחון החשוב האוהדים יכולים להיות מרוצים מכך שהם קיבלו בחזרה את ערן זהבי שלהם, שכבש את השני בהתמודדות. בסיום, מאמן התל אביבים, ולאדן איביץ’, שיתף בתחושותיו.
המאמן פתח: “עשינו משחק טוב, כמובן שיש הרבה מקום לשיפור, עבדנו על כמה מערכים, ניצחנו 0:2, אבל יש משחק חוץ שיהיה שונה לגמרי. המטרה שלנו היא לעבור לשלב הבא. עבדנו חודש וחצי וכמובן שאנחנו מצפים להיראות טוב יותר. החמצנו במשחק הקודם גם, הפעם היינו יותר טובים, צריכים להיות חיוביים, לעבוד קשה. המשחק הבא הוא הכי חשוב עבורנו”.
הסרבי הוסיף: “לא נגיע לשם כדי להגן, נגיע כדי לשחק את המשחק שלנו ולנצח. אנחנו יודעים שהמגרש שלהם קשוח, אנחנו אוהבים לשחק מול מגרש מלא. זהבי? הוא בא כדי לעזור לנו, הוא שחקן שעובד קשה וכולנו שמחים שהוא חזר ויעזור לנו העונה. כולם מכירים אותו בישראל ולא רק בישראל, הוא משתפר על בסיס יומי, זה היה מעולה שהוא כבש, הוא ה-שחקן שלנו, אנחנו בטוחים שמצבו הפיזי ישתפר”.