2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
(רדאד ג'בארה)
שוב מחלוקת וקרע בין אוהדי הפועל ירושלים, הסיבה: הכרוז הקבוע של הקבוצה במשחקי הבית מכריז את שם הקבוצה גם בערבית וקורא לקבוצה ״הפועל אל-קודס״. מלבד זאת, בעונה שעברה הכרוז גם היה מכריז על תוצאת המחצית ותוצאת הסיום בכל משחק בעברית ולאחר מכן גם בשפה הערבית.
בשל כך קמה התנגדות של אוהדים לתופעה, כשחלקם לא מוכנים שהכרוז יקרא להפועל ירושלים ״הפועל אל-קודס״. כאשר האוהדים הבינו שאין שום כוונה להיפרד מהכרוז, הוחלט על חרם מנויים של מי שנחשבים לאוהדי הפועל ירושלים המקורית, בניגוד לאוהדי קטמון, להם אין התנגדות לתופעה של הכרזת שם הקבוצה בערבית.
אוהדי הפועל ירושלים המקורית, שקוראים לעצמם ״הפועלים מהבירה״, הודיעו: ״לא רצינו להגיע לרגע הזה, לא חשבנו שנצטרך ולא רצינו להאמין. אבל היום, רגע לפני עונה חדשה תחת הוועד שעושה מה שהוא רוצה בלי לעשות חשבון לאוהדים שבאים לכל משחק ונותנים את הנשמה, זה נגמר, אנחנו אומרים די! לא עוד עונה משפילה בליגת העל. אנחנו ארגון הפועלים מהבירה מכריזים על חרם מנויים וחברי עמותה עכשיו! מי שעשה, ניתן לבטל. לא עוד וועד ומנכ״ל שחצנים שחושבים שהפועל שלהם, הגיע הזמן, הגיעה השעה, תודה לעוד אוהדים ותיקים שנותנים לנו גב מלא. הפועל של האוהדים ולא של העסקנים״.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
(רדאד ג'בארה)
מהפועל ירושלים נמסר: ״חבל שאחרי שנים של פילוג, יש עוד אנשים שמחפשים סיבות לסכסוכים ומאבקים מתחת לכל פינה. המועדון ימשיך בדרכו ובאמונתו, ולא ניתן לאף אחד בעולם להחריב שוב את הפועל ירושלים״.