4 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(רדאד ג'בארה)
שמחה וצהלה באצטדיון בלומפילד. מכבי תל אביב גברה 0:2 הערב (חמישי) על אריס סלוניקי במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג, כשמי שהיה אחראי על השער השני הוא לא אחר מאשר ערן זהבי שחזר הקיץ למועדון.
זהבי אמר בסיום: “באתי במטרה להבקיע ולעזור לקבוצה, שמחתי לכבוש שער חשוב, אבל לא סיימנו את העבודה אז צריך לצנן קצת. הבקעתי הרבה שערים בשנים האחרונות, אבל בלי ספק זה אחד המרגשים שלהם. כולם חלמנו על הרגע הזה הרבה שנים.
התרגשתי מהרגע שנכנסתי לאצטדיון, השיר היה כמה פעמים, אני רוצה להגיד לאוהדים תודה מהלב, ההרגשה היא מושלמת, צריך לשמור על הווייב והאנרגיות האלה, יש קבוצה טובה, צריכים להאמין במה שיש לנו ובדרך שלנו, אנחנו מכבי ת”א וככה זה צריך להיראות.
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
(רדאד ג'בארה)
תחושת פספוס? היו להם גם כמה החמצות, אנחנו מרוצים מה-0:2, זו מקדמה משמעותית, ושם יהיה משחק אחר לגמרי, ננסה להגיע לשם ולנצח. אני שמח מאוד מהניצחון. האנרגיות שלנו ושל הקהל, הווייב במועדון והאמונה יביאו לנו נקודות ויחברו אותנו עם הקהל. זה מה שצריכים לראות.
שיחקתי יותר ממה שתכננו, לא הייתי מוכן למשחק בדיוק, אבל הקבוצה הייתה צריכה אותי ולפעמים צריך לקפוץ למים, גם אם הם לא הכי נעימים. האליפות? לאורך השנים כששיחקתי במכבי ת”א לא הסתכלתי על מועדון אחר וזה לא יקרה גם עכשיו. לא צריכים להתייחס למה שלא בשליטתנו”.
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(רדאד ג'בארה)
ניר ביטון הוסיף: “היה כיף מההתחלה, מגיע שאפו גדול לקהל שדחף אותנו, רואים כמה הקהל משפיע על שחקני כדורגל ובכלל בספורט, אנחנו ניזונים מהם, רצינו לתת הכול בשבילם ונראינו הרבה יותר טוב. אמרתי גם שבוע שעבר, יש פה קבוצה חדשה שעם הזמן תהיה יותר טובה. אנשים אוהבים לקטול ולהספיד על ההתחלה, אבל לא נקשיב לרעשי הרקע. יש קבוצה טובה שתהיה טובה יותר. הפציעה? הכול טוב, עייפות, המשחק האחרון היה לפני כמה חודשים אז לא לוקחים סיכונים מיותרים, אני מוכן לשבוע הבא.
ערן הוא שחקן מאוד חשוב על המגרש ובחוץ, הוא מקרין על כולם את הווינריות והרצון לנצח תמיד. הוא נכנס רעב, רץ, לא מעניין אותו פציעה, לא פציעה, הוא נותן גולים במאני טיים, הוא מגיע ונותן את התפוקה, נעבוד קשה בשבילו והוא בשבילנו. מכבי חיפה והאליפות? לא מעניין, לא מתייחסים למה שאומרים בחוץ”.
4 צפייה בגלריה
ניר ביטון
ניר ביטון
ניר ביטון
(רדאד ג'בארה)