3 צפייה בגלריה
אנדרה מרטינס עם הכדור
אנדרה מרטינס עם הכדור
אנדרה מרטינס עם הכדור
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
צעד משמעותי לעבר הפלייאוף. אחרי שעברה בקושי את דינמו מינסק, הפועל באר שבע הרשימה אמש (חמישי) במשחק החוץ נגד לוגאנו כשניצחה 0:2 את הקבוצה השווייצרית והשיגה מקדמה משמעותית לעבר השלב הבא. הקבוצה תמריא בשעה 12:00 בצהריים לישראל ותחזור ביום ראשון להתכונן לגומלין ביום חמישי.
"ניצחון של אופי וניסיון, באנו הכי מוכנים שיש", אמרו במועדון. "מהרגע הראשון הגישה הייתה טובה, שחקנים נתנו את הכל גם בשביל הקהל שריגש אותנו. ניקח כמה דברים טובים, אבל היו גם טעויות שנהיה חייבים לשפר. לוגאנו קבוצה מצוינת וזה ניצחון שהוא לא פשוט בטח שזה המשחק הראשון במגרש הביתי שלהם באירופה אחרי 20 שנה. יש להם כוכבים בחלק הקדמי, שום דבר לא סגור ואנחנו צריכים את כל הקהל איתנו בטרנר".
בבירת הנגב החמיאו לניהול המשחק של אליניב ברדה, שהכין את חניכיו בצורה מושלמת למפגש. ברדה הציג את החולשות של לוגאנו בפני השחקנים ואף בחר לעלות במערך מבוקר עם תומר יוספי במקום דור מיכה כדי להוסיף פיזיות במרכז השדה ועם חאתם אלחמיד, שחזר להרכב ופתח בהתחלה בקישור, אבל חזר להגנה כחלק ממערך של שלושה בלמים. גם החילופים של ברדה היו בינגו, כאשר השער השני שחתם שחתם את התוצאה הגיע משיתוף פעולה של רותם חטואל, דור מיכה ואסטריט סלמאני שעלו מהספסל.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
ברדה היה מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים והאגרסיביות שגילו לאורך 90 הדקות, אבל הדגיש שיש גם עוד הרבה מה לשפר. בקבוצה היו מרוצים מהעבודה של כולם, אבל מי שגרפו את רוב המחמאות היו תומר יוספי שכבש שער בכורה באירופה ויוג’ין אנסה שבישל ועשה הרבה לחץ ויציאה למתפרצות. עוד מרוצים משער הבכורה של חלוץ הרכש אסטריט סלמאני שעלה מהספסל ומאמינים שזה ייתן הרבה ביטחון לכולם סביבו.
השער לסלמאני הגיע כאמור אחרי מבצע נהדר של רותם חטואל ששוב עלה מהספסל ועשה את השינוי, כמו כן דור מיכה שבישל לקוסוברי. מריאנו בריירו שחזר ל-11 היה מהבולטים והזכיר את השחקן של העונה שעברה, כמו כן בבאר שבע היו מרוצים מהבלם מיגל ויטור שביטל את החלוץ הסלובני יאן צלאר.
לקראת הגומלין ביום חמישי במועדון מקווים שטרנר יהיה מלא. הקשר רמזי ספורי שחזר לסגל צפוי להיות כשיר לגומלין ואף לקבל דקות משמעותיות כדי להחזיר אותו לעניינים. המטרה העליונה בבאר שבע היא לצרף כמה שיותר מהר שחקן כנף זר. יש מספר מועמדים איתם מתקיים משא ומתן שעדיין לא מבשיל לידי סיכום.
3 צפייה בגלריה
יוג'ין אנסה מכדרר
יוג'ין אנסה מכדרר
יוג'ין אנסה מכדרר
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
אין ספק שבמועדון ימשיכו גם בסוף השבוע את החיפושים אחרי שחקן כנף בצד ימין של ההתקפה. אליניב ברדה מקבל עשרות הצעות ביום ובמועדון יודעים שחסרה איכות בחלק הקדמי. כמו כן, עדיין במועדון צריכים להשתחרר משני הזרים, דוידה פטרוצ'י ואלטון אקולטסה, כאשר האיטלקי חזר לישראל ומתאמן עם הקבוצה.
בבאר שבע היו מאושרים לחגוג את הניצחון בסיום עם 300 אוהדים שהגיעו לתמוך בקבוצה. יחד עם זאת, מספר אוהדים הדליקו פירוטכניקה בתחילת המשחק והאירוע נרשם בדו"ח השופט, כאשר במועדון עשויים לספוג עונש כספי.