3 צפייה בגלריה
סילבן אדמס, דני בנעים
סילבן אדמס, דני בנעים
סילבן אדמס, דני בנעים
(רדאד ג'בארה)
חגיגת הכדורגל בישראל נמשכת: לאור הסגר בישובי עוטף עזה, איש העסקים והפילנתרופ סילבן אדמס ובעליה של קבוצת קומטק, דני בנעים, העניקו היום (שישי) במתנה 500 כרטיסים לילדי העוטף למשחק האלופות בין אתלטיקו מדריד ליובנטוס.
המשחק יתקיים ביום ראשון הקרוב באצטדיון בלומפילד שבתל אביב בשעה 21:30 (7.8.2022) כאשר ההתמודדות תפגיש בין אתלטיקו מדריד מהליגה הספרדית ליובנטוס מהליגה האיטלקית, שבוע בדיוק אחרי שפאריס סן ז'רמן ונאנט התחרו על גביע הסופר קאפ הצרפתי בישראל.
כחלק ממשחקי ההכנה לעונת המשחקים הקרובה (2022/23) יקיימו הקולצ’ונרוס של דייגו סימאונה והביאנקונרי של מסימיליאנו אלגרי מפגש ענקיות בישראל. המפגש צפוי להיות עתיר כוכבים כשבין השחקנים שעתידים להשתתף אמורים להשתתף החלוץ הסרבי דושאן ולאחוביץ’ והקשר הארגנטינאי אנחל די מריה מהגברת הזקנה, כשמצידם של הספרדים החלוצים אנטואן גריזמן וז’ואאו פליקס אמורים להתרוצץ על כר הדשא לצידו של השוער יאן אובלק הם רק חלק מהרשימה המוכרת.
3 צפייה בגלריה
דושאן ולאחוביץ' חוגג
דושאן ולאחוביץ' חוגג
דושאן ולאחוביץ' חוגג
(רויטרס)
ההתמודדות תתקיים במסגרת יוזמה של קבוצת קומטק להבאתם לישראל של אירועי ספורט ופנאי הגדולים בעולם וביניהם: הסופר קאפ הצרפתי, הג'ירו דה איטליה, היורובסקט, אליפות אירופה, תחרות הגראנד סלאם בג'ודו, המשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי ותחרות IRONMAN בטבריה.
איש העסקים והפילנתרופ, סילבן אדמס, לצד מנכ"ל ומייסד קבוצת קומטק, דני בנעים מסרו: "בימים האחרונים כולנו ראינו איך פעם נוספת חופשת הקיץ של ילדי העוטף נהרסה בעקבות המתיחות הביטחונית ורבים מהם בילו במרחבים מוגנים. כדי לתת להם כמה שעות של שקט, שמחה וחיוך על פני הילדים, החלטנו להקצות מאות כרטיסים למשחק האלופות בין אתלטיקו מדריד ויובנטוס ביום ראשון. נמשיך להביא את הצד היפה של ישראל לעולם דרך אירועי ספורט ופנאי בינלאומיים".
ראש המועצה האזורית שער הנגב, אופיר ליבשטיין, הוסיף גם הוא: “אני מבקש להודות בשם כל תושבי יישובי עוטף עזה, לקבוצת קומטק והפילנתרופ סילבן אדמס על המחווה המרגשת להעניק לילדי האזור ערב מהנה של הפוגה מהמתיחות הביטחונית. הספורט מאחד ומלכד בין כולנו בשעות הקשות ובתקופות ההסלמה אשר משבשים לילדינו את חופשת הקיץ. כולנו תקווה כי בקרוב נוכל לחזור לשגרה חופשית ומהנה״.
3 צפייה בגלריה
ז'ואאו פליקס חוגג
ז'ואאו פליקס חוגג
ז'ואאו פליקס חוגג
(La Liga)