3 צפייה בגלריה
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים
(רויטרס)
אם מישהו חשב שבאיירן מינכן לא תהיה מפחידה גם העונה, כדאי שיחשוב שוב. החבורה של יוליאן נגלסמן פגשה הערב (שישי) את איינטרכט פרנקפורט ורשמה 1:6 ענק במחזור הפתיחה של הבונדסליגה, כשהיא נהנתה מחמישה כובשים שונים.
ג’ושוע קימיך פתח את החגיגה, כשכבר בדקה החמישית כבש את השער הראשון העונה בליגה הגרמנית והעלה את הבווארים ל-0:1. חמש דקות לאחר מכן בנג’מין פבארד הכפיל את היתרון של האורחת ובדקה ה-29, שחקן הרכש החדש, סאדיו מאנה כבש את שער הבכורה שלו בבונדסליגה וקבע 0:3 עוד לפני הדקה ה-30.
נגמר? ממש לא. באיירן מינכן המשיכה לרקוד על כר הדשא וזוכת הליגה האירופית נראתה אומללה וחסרת אונים. בדקה ה-35 ג’אמל מוסיאלה נהנה מבישול של תומאס מולר ורשם את הרביעי של באיירן, שמונה דקות לאחר מכן מולר סיפק בישול נוסף, הפעם לסרג’ גנאברי, שחתם את תוצאת המחצית המפלצתית. 0:5 לבאיירן מינכן.
3 צפייה בגלריה
סאדיו מאנה חוגג
סאדיו מאנה חוגג
סאדיו מאנה חוגג
(רויטרס)
במחצית השנייה החבורה של נגלסמן נרגעה ומנואל נויר ביצע טעות איומה שאפשרה לרנדל קולו מואני לצמק ל-1:5 בדקה ה-64, אך זה לא ריגש את הבווארים ומוסיאלה השלים צמד בדרך ל-1:6 ענק בדקה ה-83, תוצאה שנשמרה עד הסיום. מן העבר השני, פרנקפורט, שקיוותה להיות יריבה ראויה לבאיירן מינכן, תצטרך לעשות חושבים לקראת משחקה מול ריאל מדריד בסופר קאפ ביום רביעי, אליו היא תהיה חייבת להגיע הרבה יותר מוכנה.

ליון – אז’קסיו 1:2

שני אדומים, שני פנדלים ושלושה שערים. ליון התקשתה מול אז’קסיו במחזור הפתיחה של הליגה הצרפתית, אך גברה 1:2 על העולה החדשה במשחק רווי אמוציות והשיגה את שלוש הנקודות הראשות של העונה.
3 צפייה בגלריה
אלכסנדר לקאזט חוגג
אלכסנדר לקאזט חוגג
אלכסנדר לקאזט חוגג
(רויטרס)
כבר בדקה ה-12 של ההתמודדות אלכסנדר לקאזט מצא את טטה, והאחרון העלה את ליון ליתרון. המארחת זכתה בפנדל בדקה ה-22 ולקאזט תרגם את הבעיטה מהנקודה הלבנה ל-0:2 של הלבנים. אנתוני לופס ביצע עבירה שזיכתה אותו באדום בדקה ה-27 ונתן לאורחת אופציה לחזור למשחק, אותה היא ניצלה עם פנדל מדויק של תומאס מנגני. על אף הרוח הגבית, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה רומיין האמומה קיבל כרטיס צהוב שני והותיר גם את קבוצתו בעשרה שחקנים. ליון הצליחה לשמור על התוצאה במחצית השנייה וסיימה את הערב עם חיוך.