1 צפייה בגלריה
ברנרדו סילבה
ברנרדו סילבה
ברנרדו סילבה
(רויטרס)
כבר הרבה זמן שברצלונה לא חוותה חלון העברות שכזה, אבל נראה שמסע הרכש שלה עוד לא הסתיים. הקטלונים כבר פתחו בשיחות עם מנצ’סטר סיטי בנוגע לברנרדו סילבה, כך דווח היום (שבת) בצהריים בעיתון ‘ספורט’ הקטלונים. לפי הפרסום, ראשי הבלאוגרנה רוצים להפחית במחיר העסקה ככל האפשר ובטוחים שאפשר לסגור אותה. הם בונים בעיקר על הרצון של הקשר הפורטוגלי לעזוב ועל פפ גווארדיולה שכבר אמר שלא יעמוד בדרכו אם תגיע ההצעה הנכונה.
רכש שכבר הגיע לבארסה הוא רוברט לבנדובסקי, שלבש במשחקי ההגנה את המספר 12 על הגב ואתמול בהצגתו, הציג לראווה את הספרה ‘9’ ללמעלה מ-50 אלף יושבי הקאמפ נואו. במסיבת העיתונאים הסביר הנשיא ז’ואן לאפורטה שמדובר בהחלטה של המועדון (“חשבנו שזה הכי ראוי”). הספרדי גם הסביר שהשינוי בוצע בתיאום עם ממפיס דפאיי, לו הספרה הייתה שייכת קודם לכן, והוסיף שההולנדי הבין זאת מצוין.
ב’מונדו דפורטיבו’ דיווחו שממפיס וסוכנו מבינים שהשחקן נמצא רגל וחצי מחוץ לקבוצה ולא עשו בעיות. בנוסף, לבנדובסקי דיבר אתמול בבוקר עם ההולנדי על הנושא במתחם האימונים ולא נראה שהיו חילוקי דעות בין השניים סביב הסיטואציה.
ממפיס עצמו ממשיך להתקרב למעבר ליובנטוס וכבר נתן אור ירוק להצעה של הגברת הזקנה. עדיין לא ברור אם חוזהו יבוטל, או שהוא יאריך את ההתקשרות עם הקטלונים בעונה נוספת ולאחר מכן יעבור בהשאלה עם חובת רכישה.
בינתיים, נראה שבעיות הרישום של השחקנים החדשים של בארסה בדרך לפיתרון. לפי העיתונאי ג’רארד רומרו, כל שחקני בארסה יירשמו בשבוע הבא, מה שאומר שלבנדובסקי, ראפיניה, ז’ול קונדה ויתר הרכש יעמוד לרשות צ’אבי במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית מול ראיו וייקאנו בעוד שבוע.