4 צפייה בגלריה
קאסמירו ופרלאן מנדי. יישמרו על מקומם ב-11?
קאסמירו ופרלאן מנדי. יישמרו על מקומם ב-11?
קאסמירו ופרלאן מנדי. יישמרו על מקומם ב-11?
(רויטרס)
בעוד שבעונה שעברה ההרכב בריאל מדריד היה ‘שקוף’ והיה ברור מאוד מיהם שחקני ההרכב הקבועים של קרלו אנצ’לוטי, הרכש שביצעו הבלאנקוס הקיץ טרף את הקלפים ונראה ששחקנים שכיכבו בשנים האחרונות ותפסו מקום של קבע ב-11 של הקבוצה עלולים למצוא את עצמם בתחרות שהם לא רגילים אליה.
בעונה שעברה העמדה היחידה שבה המאמן האיטלקי ביצע רוטציה רחבה הייתה הקיצוני הימני, אך הפעם נראה שגם עמדת הקשר האחורי וגם הבלם השמאלי נמצאות בסימן שאלה ותהיה עליהן תחרות גדולה בין השחקנים הוותיקים לאלו שהגיעו הקיץ לברנבאו. ב’אס’ ניתחו את ‘כאב הראש’ של אנצ’לוטי ואלו שיקבלו עדיפות בשתי העמדות הקריטיות.

הגרזן הברזילאי הוותיק מול היהלום הצעיר

מסתמן מאבק מעניין בעמדת הקשר האחורי של אלופת אירופה, כשמצד אחד נמצא קאסמירו ומן העבר השני נמצא אורליאן טשואמני. לפחות על פי מה שנראה כעת, הברזילאי זוכה ליתרון אצל המאמן האיטלקי, שכבר הצהיר לא פעם בעבר במסיבות עיתונאים כי קאסמירו הוא “הטוב בעולם בתפקידו”. המאמן אף החמיא לברזילאי במסע ההכנה בארצות הברית וחיזק את המורל שלו לקראת העונה הקרובה.
4 צפייה בגלריה
קאסמירו
קאסמירו
קאסמירו
(רדאד ג'בארה)
יחד עם זאת, כל אחד יכול להרגיש מאוים כשהוא רואה שהמועדון שלו משקיע 80 מיליון יורו (פלוס בונוסים) בשחקן צעיר המשחק באותה העמדה. טשואמני הוא יהלום שמוכן לטרוף את העולם ולפרוץ בגדול, אך המצב של הצרפתי מאוד דומה לזה של אדוארדו קמאבינגה בעונה שעברה: הוא צעיר שמגיע מליגה עם קצב שונה, כך שהוא צריך להסתגל ולהיכנס לאט לאט לעניינים. למרות הביטחון והקרדיט שקאסמירו מקבל ממאמנו (בעונה שעברה הוא פתח 46 משחקים), הוא לא יכול להרשות לעצמו לנוח על זרי הדפנה כשטשואמני אורב לו.
4 צפייה בגלריה
אורליאן טשואמני במאבק טיפוסי
אורליאן טשואמני במאבק טיפוסי
אורליאן טשואמני במאבק טיפוסי
(רויטרס)

משלושה יצאו שניים – הקרב על חוליית ההגנה

באשר לשחקני ההגנה, הגעתו של אנטוניו רודיגר מערערת את המערך היציב של אנצ’לוטי. על הנייר, הכל הצביע על כך שמי שיפנה את מקומו יהיה פרלאן מנדי ושדויד אלאבה יתפוס את מקומו כמגן שמאלי. במקרה הזה, הבלם הגרמני החדש יקבל את המקום לצד אדר מיליטאו, אבל ייתכן שהתסריט יהיה שונה. המאמן לא רוצה להפריד את הצמד אלאבה-מיליטאו ואישר שהאוסטרי ישחק כמגן רק כשאין ברירה, מה שכרגע מעניק את העמדה למנדי ומציב את רודיגר על הספסל.
4 צפייה בגלריה
אנטוניו רודיגר מול גאבי
אנטוניו רודיגר מול גאבי
אנטוניו רודיגר מול גאבי
(רויטרס)
מנדי היה שחקן בולט בזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות בעונה שעברה, כשזכורה במיוחד ההצלה שלו מקו השער מול מנצ’סטר סיטי – זו שאפשרה את הקאמבק הגדול של הבלאנקוס בחצי הגמר של המפעל. אנצ’לוטי זוכר זאת ולא ממהר לספסל את הצרפתי. משמע שרודיגר יהיה חייב ‘להזיע’ על מנת להתברג ב-11, אך הוא משוכנע שהוא מתאים לרמה והוא ללא ספק עלול לעשות לא מעט כאבי ראש (חיוביים) למאמנו.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.