1 צפייה בגלריה
מרקו רויס חוגג עם שחקני דורטמונד
מרקו רויס חוגג עם שחקני דורטמונד
מרקו רויס חוגג עם שחקני דורטמונד
(רויטרס)
אחרי שהאלופה באיירן מינכן חגגה עם 1:6 דורסני על איינטרכט פרנקפורט במשחק שפתח את העונה בבונדסליגה, היום (שבת) הליגה הגרמנית המשיכה לספק לנו מבול של שערים. במוקד – דורטמונד אירחה את לברקוזן וגברה עליה 0:1 משער של מרקו רויס. ביתר המשחקים אוניון יצאה עם ידה על העליונה בדרבי של ברלין עם 1:3 על הרטה, כאשר בנוסף, פרייבורג הביסה 0:4 את אוגסבורג.

דורטמונד – לברקוזן 0:1

רבבות האוהדים בזיגנאל אידונה פארק יצאו עם חיוך רחב על הפנים מהאצטדיון המפואר, שכן הם ראו את קבוצתם פותחת את העונה ברגל ימין. מולם התייצבה משוכה לא פשוטה בדמותה של לברקוזן שסיימה במקום השלישי אשתקד ותשחק בליגת האלופות העונה. כבר בדקה העשירית הקפטן האגדי מרקו רויס העלה את המקומיים ליתרון כשהגיע ראשון לריבאונד מהדיפה של לוקאש הרדצקי ודחק את אחד השערים הקלים בקריירה שלו. הצהובים-שחורים שמרו על היתרון עד לסיום ויצאו עם שלוש הנקודות בדרך לעוד מאבק אליפות עיקש עם באיירן.

אוניון ברלין – הרטה ברלין 1:3

ההפתעה הנעימה של העונה שעברה ככל הנראה ממש לא מתכוונת להיות חד פעמית. אוניון, שסיימה את העונה שעברה במקום החמישי בטבלה ועם הכרטיס לליגה האירופית, גברה בקלות על היריבה העירונית שניצלה מירידה במבחנים. ז'ורדן סיבאצ'ו (30), שראלדו בקר (49) ורובין קנוש (55) כבשו למארחת, דודי לוקבאקיו רק צימק (85).

אוגסבורג – פרייבורג 4:0

עוד קבוצה שהפתיעה בגדול בעונה שעברה פתחה את העונה ברגל ימין, ועוד איך ברגל ימין. פרייבורג, שסיימה אשתקד במקום השישי בטבלה, חגגה במחצית שנייה גדולה משערים של מיכאל גרגוריץ' (47), וינצ'נזו גריפו (48), מתיאס גינטר (61) וריטסו דואן (79).

תוצאות נוספות

בוכום – מיינץ 2:1 לבוכום: קווין שטוגר (40) למיינץ: קארים אוניסיבו (27 ו-78)
וולפסבורג – ורדר ברמן 2:2 לוולפסבורג: לוקאס נאמצ'ה (12) וג'וסואה גווילבוגי (84) לברמן: ניקלאס פולקרוג (21) ולאונרדו ביטנקורט (23)