1 צפייה בגלריה
קרפין דיאטה חוגג
קרפין דיאטה חוגג
קרפין דיאטה חוגג
(טוויטר)
ארבעה ימים אחרי שפתחה באופן רשמי את עונת 2022/23 עם 1:1 ביתי ומאכזב מול פ.ס.וו איינדהובן במשחק הראשון בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות ושלושה ימים לפני משחק הגומלין הכל-כך חשוב בהולנד, מונאקו פתחה הערב (שבת) עונה גם בליגה הצרפתית.
הקבוצה מהנסיכות, שאיבדה את הכרטיס הישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות במחזור האחרון של העונה שעברה ולכן מצאה עצמה בשלבי המוקדמות, התארחה אצל שטרסבורג, שבעצמה פספסה את הכרטיס לאירופה באותו מחזור אחרון, והשתיים קיוו לפתיחה יותר טובה לעונה הנוכחית מהדרך בה הן סיימו את הקודמת. את 90 הדקות הראשונות של 2022/23 בזירה המקומית מונאקו סיימה עם שלוש הנקודות, אבל זה ממש לא היה קל והגיע אחרי דרמה גדולה בסיום.
בדקה ה-42 עלתה האורחת ליתרון כשכדור קרן שהורם משמאל ננגח על-ידי אקסל דיסאסי אחורה לעבר קרפין דיאטה, שהניף את רגל ימין ובעט מ-17 מטרים מהאוויר פצצה שנעצרה רק ברשת של המארחת. שער פשוט נפלא. בדקה ה-53 האורחת הכפילה את היתרון, כשהתקפה מהירה הסתיימה בניסיון בעיטה לשער, מאץ סלס שוער המארחת הצליח רק להדוף לרגליו של סופיאן דיופ, שמשלושה מטרים מול שער חשוף לא התקשה לגלגל פנימה.
המארחת חזרה למשחק בדקה ה-65, כשהרמה מימין מצאה את ראשו של הביב דיאלו, שמשבעה מטרים נגח מצוין לפינת השער והקפיץ את האוהדים המקומיים. בתוך תוספת הזמן דיאלו כבש שוב בנגיחה והאצטדיון התפוצץ, אלא שאחרי בדיקת VAR ארוכה השער נפסל לשמחת האורחים, שיגיעו לאיינדהובן עם שלוש נקודות בכיס.