1 צפייה בגלריה
איזה גול. מסי כובש במספרת
איזה גול. מסי כובש במספרת
איזה גול. מסי כובש במספרת
(רויטרס)
הצגה! זה בדיוק מה שקיבלנו אמש (שבת) משחקני פ.ס.ז’ בראשות ליאו מסי וניימאר ב-0:5 המוחץ על קלרמון, שהגיע פחות משבוע אחרי שזכו בסופר קאפ הצרפתי באצטדיון בלומפילד. אז אחרי שנרגענו מעט מהקונצרט של האלופה ומהמספרת הנהדרת של מסי שחתמה את תוצאת המשחק, הגיע הזמן לצלול למספרים ולציטוטים מהערב הבלתי נשכח של החבורה מעיר האורות.
כריסטוף גאלטייה, המאמן החדש, התייחס לשער הנהדר של מסי במספרת ואמר: “זה פשוט ליאו”. כשנשאל על חזרתו של קיליאן אמבפה השיב “העדפנו לתת לו לנוח, אבל הוא צפוי להיות כשיר לשבוע הבא”.
גאלטייה לא היה היחיד שהחמיא למסי. אוהדי המארחת ידעו להריע לשחקן גדול למרות התבוסה הביתית וצעקו “מסי, מסי מסי”, אחרי השער במספרת וגם מאמן קלרמון פסקל גאסטייה ידע להפגין כבוד כלפי אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה כשאמר לאחר המשחק: “הוא כזה כישרון, מה אתם רוצים שאומר לכם? מרהיב. משלמים כדי לראות שחקנים כאלה. אני בר מזל, אני לא משלם, משלמים לי ואני רואה שחקנים כאלה. זה יוצא מגדר הרגיל. אין לי מה להתלונן”.
ומה עם הצלע השלישת ב-MNM? ניימאר, שכיכב עם שלושה בישולים, עשה זאת לראשונה בקריירה. הוא כמובן הוסיף שער, כשהתכבד בראשון של הפאריסאים בהתמודדות. ההישג המרשים שם את הברזילאי באותה רשימה יחד עם חבריו לחוד להתקפה. האחרון שרשם שלושה בישולים בליגה הצרפתית היה לא אחר מאשר הפרעוש, שעשה זאת מול אותה קלרמון באפריל, כשלפני כן היה זה אמבפה שעשה זאת מול לוריין גם כן בחודש אפריל.
בנוסף למסי וניימאר, מי שתפס גם כן תשומת לב הוא ווארן זאייר-אמרי, שנכנס כמחליף בדקה ה-82 במקומו של מרקו וראטי והפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות פ.ס.ז’. הוא עשה זאת בגיל 16, ארבעה חודשים ו-29 ימים, ומאמן הפאריסאים אמר על הופעת הבכורה של השחקן הצעיר: “הוא היה מאוד רציני וטוב מאוד במהלך הקדם עונה והייתי צריך לתת לו את הדקות הראשונות שלו. הוא חייב להיות מעורב”.