1 צפייה בגלריה
הרכש של ברצלונה עם צ'אבי
הרכש של ברצלונה עם צ'אבי
הרכש של ברצלונה עם צ'אבי
(הטוויטר של ברצלונה)
אחרי מסע רכש מרשים, ברצלונה תערוך הערב (ראשון, 21:00) את החזרה הגנרלית שלה לעונה הקרובה במפגש עם פומאס המקסיקנית בגביע גאמפר. לפני כן הנשיא ז’ואן לאפורטה השתתף באירוע עם אירגוני האוהדים בפלאו בלאוגרנה והעביר מסר: “הכדורגל לא מחכה, אין עונות של תקופות מעבר. הרכש? כל השחקנים יירשמו”. כמו כן הוא הוסיף: “כל עוד אני הנשיא, המועדון יהיה שייך לחברי המועדון”.
לפני המשחק תתקיים הצגת השחקנים המסורתית וזו גם תהיה ההזדמנות של דני אלבס, שעבר ליריבה, להיפרד מהקבוצה שבה הפך לאגדה. זה גם עשוי להיות המשחק האחרון של חלק מהשחקנים במדי הבלאוגרנה, סימן השאלה של המרכזי שבהם נוגע לפרנקי דה יונג.
לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, צ'לסי כבר יצרה קשר עם דה יונג ועם בארסה, אבל היא לא תגיש הצעה עד שהקשר ייתן אור ירוק. במקביל, במנצ'סטר יונייטד מפעילים לחצים על ההולנדי כדי לשכנעו להצטרף אחרי שכבר הושג סיכום עם הקטלונים, שדורשים 80 מיליון אירו תמורת השחקן. עדיין לא ידוע מה יעלה בגורלו של דה יונג, אבל בקטלוניה כבר מדברים על תרחיש שגם הוא יישאר וגם ברנרדו סילבה - מי שסומן כמחליפו - יצטרף.
בעיתון 'ספורט' דווח שבארסה רוצה את ברנרדו סילבה גם אם דה יונג ימשיך ושקשר מנצ'סטר סיטי הוא המטרה הגדולה הבאה בקיץ הזה. עוד נכתב שבניגוד למה שחשבו תחילה - עזיבת דה יונג לא הכרחית כדי להחתים את סילבה. בנוסף, בקטלוניה כבר מעריכים שאם אכן בארסה תצליח להחתים את הפורטוגלי, בו צ'אבי מעוניין, צפוי מערך של 3-4-3, מה שייתן למאמן יותר אופציות באמצע. כזכור, דה יונג גם שיחק כבלם במהלך ההכנה.
אגב, בתקשורת הקטלונית נכתב גם שקיימת מחלוקת בין דה יונג לסוכנו שלוחץ עליו לעבור לפרמייר ליג, בעוד השחקן מסרב בינתיים. עזיבה שלו תשרת את בארסה ותקל עליה בהחתמת סילבה וברישום יתר השחקנים, אבל ספק אם זה יקרה. בתוך כך, מיראלם פיאניץ' אמור להישאר בבארסה בוודאות כמחליף של סרחיו בוסקטס, כך לפי דיווח בעיתון 'אס'.
ובכל זאת, יש גם משחק: צ'אבי צפוי להעניק דקות ללא מעט שחקנים, אבל נראה שזו תהיה הפעם הראשונה שאוהדי בארסה ייראו את שיתוף הפעולה בהתקפה בין ראפיניה לרוברט לבנדובסקי ואנסו פאטי. בכל מקרה זה יהיה המשחק הראשון של הפולני לעיני אוהדי בארסה.