2 צפייה בגלריה
אוהדי בני סכנין בדוחא
אוהדי בני סכנין בדוחא
אוהדי בני סכנין בדוחא
(עמרי שטיין)
בני סכנין ממשיכה בהכנותיה לעונת המשחקים הקרובה (2022/23) כשגם בנושא האצטדיון בו היא תארח את משחקיה, היא קיבלה בשורה חיובית היום (ראשון), כאשר דוחא אושר ובמועדון מרוצים מכך, אלא שכבר ברור שכמות הכרטיסים תוגבל עד ל-5,400 אוהדים.
כבר עכשיו ברור במועדון כי לקראת משחק הפתיחה מול מכבי חיפה בעוד שבועיים, האצטדיון שמכיל 7,400 מקומות יתקזז ב-2,000 מושבים בעיקר בשל כך שחלק מהיציע המערבי לא אושר על ידי התמ”ת. כתוצאה מכך, במחזור הראשון של הליגה עשוי הקהל המקומי לקבל למעלה מ-3,000 כרטיסים בעוד אוהדי הקבוצה האורחת אמורים לקבל 2,300 כרטיסים.
במקביל להכנות לפתיחת העונה, במועדון הצפוני שואפים לעבור בבקרה כבר היום או מחר על מנת לאפשר לשאר שחקני הרכש ובראשם טאלב טוואטחה להתחיל ולשחק במסגרת ההתמודדויות בגביע הטוטו. מלבד זאת, במועדון שואפים להתחזק בעוד שני שחקני התקפה: זר וישראלי שיצטרפו לחלק הקדמי, מתוך ידיעה שהקבוצה לא יכולה להישען לאורך זמן רב רק על חלוץ מטרה אחד כמו גיא מלמד.
2 צפייה בגלריה
פרק חדש. טאלב טוואטחה
פרק חדש. טאלב טוואטחה
פרק חדש. טאלב טוואטחה
(הפייסבוק של בני סכנין)
בעניין אחר, דקות של דאגה עברו במהלך האימון של המועדון כאשר חסן חילו פגע בטעות בראש של גד עמוס. השוער הגיע למרפאה ונזקק לטיפול רפואי והדבקה של החתך, אבל צפוי לפתוח מול ק"ש במסגרת גביע הטוטו.