1 צפייה בגלריה
ארון ראמזי
ארון ראמזי
ארון ראמזי
(האתר הרשמי של ניס)
היריבה הפוטנציאלית של מכבי תל אביב בקונפרנס ליג, ניס, פתחה היום (ראשון) את דרכה בליגה הצרפתית עם 1:1 נגד העולה החדשה טולוז, כאשר שער של קשר הרכש ארון ראמזי מנע הפסד.
ניס התחמשה משמעותית הקיץ, והכוכב הכי גדול שצירפה הרשים כבר בבכורה הרשמית בליגה, כאשר עלה כמחליף בדקה ה-77 ודקה אחר כך מצא את הרשת מתוך הרחבה לאחר בישול של בילאל ברהימי. עוד קודם לכן, המארחת הצנועה עלתה ליתרון משער של ת’יס דאלינגה בדקה ה-20, אך זה לא הספיק לה בשביל שלוש נקודות. ניס, פיינליסטית הגביע הצרפתי בעונה שעברה, תקווה להשתפר בהמשך הדרך.
משחק מסקרן נוסף שנערך בצרפת היה המפגש בין לאנס לברסט. בחלוף 65 דקות, חלוץ המארחת, פלוריאן סוטוקה, כבר ידע שהוא לוקח את הכדור הביתה אחרי שלושער מהדהד שנתן תקווה גדולה לקהל הביתי, כשהוא אף הספיק להחמיץ פנדל. דקה אחרי השער השלישי, האדומים חזרו.
האריס באלקבלה כבש את הראשון של האורחת העונה וצינן מעט את החגיגות בעיר הצפונית. בדקה ה-82 ברסט שוב מצאה את הרשת כשהפעם היה זה רומיין דל קסטילו שדייק מהנקודה הלבנה ונתן תקווה לאורחת, אך זה לא הספיק. השלושער של סוטוקה השאיר את שלוש הנקודות באצטדיון הביתי ושלח את האוהדים המקומיים הבייתה עם חיוך על הפנים.
את המחזור חתם המפגש בו מארסיי אירחה את ריימס, וגברה עליה 1:4. שער עצמי של בלמה של ריימס, ווט פאס פתח את החגיגה בדקה ה-13, ובתוספת הזמן של המחצית השנייה נונו טבארס הפורטוגלי הכפיל את התוצאה.
רבע שעה לסיום, לואיס סוארס, הקולומביאני שהגיע מגרנאדה רשם את שער הבכורה שלו במדי הקבוצה הצרפתית והעלה אותה ל-0:3. בדקה ה-84 פלוריאן באלגון צימק את התוצאה עבור המארחת, ובתוספת הזמן סוארס השלים צמק וחתם את תוצאת המשחק.
תוצאות נוספות: אנז’ה – נאנט 0:0 ליל – אוקזר 1:4 מונפלייה – טרואה 2:3 ראן – לוריין 1:0

לייפציג פתחה עם תיקו, שאלקה בהפסד

בגרמניה, רד בול לייפציג פתחה את העונה ב-1:1 מול שטוטגרט. הקבוצה של דומניקו טדסקו עלתה ליתרון כבר בדקה השמינית משער של הכוכב הגדול שלה, כריסטופר אנקונקו, אך בדקה ה-31 נאווירו אחמדה איזן ל-1:1, תוצאה שכאמור נשמרה עד לסיום.
במשחק נוסף, שאלקה שחזרה לבונדסליגה אחר עונת היעדרות, נכנעה במשחק חוץ לקלן 3:1. בדקה ה-35 דומיניק דרקסלר הורחק באדום ישיר, והמארחים עלו ליתרון כפול משערים של לוקה קיליאן ופלוריאן קיינץ. מאריוס באטלר עוד צימק את התוצאה ל-2:1, אך דג’אן לג’וביצ’יץ’ חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-80.