2 צפייה בגלריה
הובאן  חוגג עם החברים (האתר של קלוז')
הובאן  חוגג עם החברים (האתר של קלוז')
הובאן חוגג עם החברים (האתר של קלוז')
(במרכז)
קארים בנזמה שיהיה בן 35 בדצמבר ורוברט לבנדובסקי שיחגוג אוטוטו יום הולדת 34 הוכיחו בעונה החולפת שהגיל הוא רק מספר, שלא לדבר על ליאו מסי שהיה בן 35 בקיץ האחרון. אבל שלושתם עוד צעירים בהשוואה לאובידיו הובאן, שייכנס לעשור החמישי בחייו בהמשך השנה ומגלה יכולת נהדרת בליגה הרומנית.
אחרי שעזב את הפועל ב"ש, הקשר הוותיק חזר למולדתו והצטרף לקלוז'. בתחילת 2022 הוא כבר עמד לפרוש, אבל בקיץ האחרון חתם לעונה נוספת ובינתיים משתבח כמו יין: אחרי שכבש בניצחון 2:4 על מיסובני במחזור הקודם בליגה הרומנית, אמש הוא בישל את שני השערים בניצחון 0:2 על צ'ינדיה, ואיתו קלוז' מוליכה את הטבלה אחרי ארבעה מחזורים.
עד כדי כך מרשים הובאן שיחגוג יום הולדת 40 בדצמבר, שמיחאי סטויקה, המנהל הספורטיבי של סטיאווה בוקרשט, נדהם מכושרו: "בעוד 20 שנה מצבו הפיזי יהיה זהה, אולי אפילו טוב יותר. הוא תופעה והוא יכול לשחק בלי שום בעיה. הייתי בישראל ואחרי כל השנים (בב"ש) אנשים היו שואלים עליו".
2 צפייה בגלריה
מככב ברומניה. הובאן במדי ב"ש
מככב ברומניה. הובאן במדי ב"ש
מככב ברומניה. הובאן במדי ב"ש
(מוחמד מוררה)
בכל העונה שעברה הובאן ערך רק שבע הופעות בכל המסגרות בקלוז' ולא כבש או בישל אפילו פעם אחת. רק העונה הוא שותף בשישה משחקים, מתוכם ארבעה בליגה ובמחזור האחרון גם פתח לראשונה. עם קלוז' זכה הובאן בחמש האליפויות האחרונות ברומניה ולפני כן, כזכור, הוא זכה גם בשתי אליפויות עם הפועל ב"ש.