1 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
(האתר הרשמי של ברצלונה)
דרמה חדשה סביב ברצלונה. על פי דיווח של “האת’לטיק” הבריטי, הקטלונים פנו לפרנקי דה יונג ב-15 ביולי והבהירו לו כי בידם ראיות לכך שבוצעו מעשים פליליים סביב החוזה שניתן לו על ידי ההנהלה הישנה של ז’וספ מריה ברתומאו. כתוצאה מכך, כל המעורבים בכך חשופים להשלכות זרועות החוק נגדם ועל כן הוא התבקש לשנות את תנאי החוזה שלו ולחזור אחורנית אל התנאים המקוריים של העסקה.
מדובר על הארכת החוזה שנחתמה על ידי הצדדים באוקטובר 2020 ושם, על פי הראיות שברצלונה הציגה בפני דה יונג, בוצעו מעשים שאינם חוקיים אשר חושפים אותו, את נציגיו וכמובן את ההנהלה הישנה, בפני השלכות פליליות של המעשים המדוברים. הטענה של בארסה בפני ההולנדי היא שאם ישיב את תנאי החוזה לאלו שלפני החידוש המדובר באוקטובר 2020, הוא יוכל להימנע מהסתבכות עם רשויות החוק.
בנוסף לכך, דווח כי ראשי בארסה קיימו שיחות דומות עם ג’רארד פיקה, מארק אנדרה טר שטגן וקלמן לנגלה שכבר עזב לטוטנהאם. עם זאת, לא ברור אם במקרה שלהם זה הגיע לכדי סכנה של פתיחת הליכים.
זאת ועוד, לא מדובר בדרמה היחידה סביב המועדון היום (שני), אחרי שברדיו “קופה” נחשף כי במסגרת עסקת מכירת זכויות השידור של המועדון, אשר כונו “מנוף”, בארסה ניפחה את הסכום שהיא קיבלה באמת מחברת “סיקס סטריט” האמריקאית ב-150 מיליון אירו. ניפוח הסכום נעשה על ידי חברת קש שהמועדון הקים ביחד עם סיקס סטריט, על מנת שהיא תוכל לרשום בתקציבה בלה-ליגה יותר כסף ממה שהיא הכניסה בפועל.
לה ליגה לא קיבלה את ההסכם הזה, מה שמוביל כעת את המועדון למצב שהוא לא יכול לרשום את שחקני הרכש וכתוצאה מכך צריך להפעיל “מנוף” רביעי בו ימכרו את הזכויות על בארסה סטודיוס. כמו כן, המועדון אף יצטרך למכור שחקנים בהקדם כדי לפצות על הפער בין הסכומים ועל קנס כספי שברצלונה תצטרך לשלם בגובה 37.5 מיליון אירו. ההסתבכות הזאת של ז’ואן לאפורטה מעמידה תחת צל כבד את כל הפרויקט שהוא ניסה להרים הקיץ ולא ברור איזה סגל יעמוד לרשותו של צ’אבי בסוף השבוע במחזור הפתיחה.