3 צפייה בגלריה
ראיין גיגס
ראיין גיגס
ראיין גיגס
(רויטרס)
היום יצא לדרך משפטו של ראיין גיגס, כאשר הכוכב הגדול של מנצ’סטר יונייטד בעבר מואשם כי הכה את בת זוגו לשעבר, קייט גרוויל ואת אחותה הצעירה, אמה גרוויל. כמו כן גיגס הואשם בבית המשפט ביחסו העוין כלפי גרוויל במשך יותר משלוש שנים. שחקן העבר הכחיש את כל ההאשמות.
צריכים לחזור לראשון בנובמבר 2020 על מנת להבין את התמונה המלאה. קייט גרוויל וראיין גיגס היו במלון הבורסה במנצ'סטר עם מספר חברים. בת זוגו החליטה לסיים את הקשר ביניהם על פי העדויות כי היא "גילתה, שוב, כי הנאשם (גיגס) בוגד בה". קייט וגיגס החלו להתווכח ומשם המצב הידרדר לאלימות פיזית.
בבית המשפט נאמר על ידי התובע פיטר רייט: "במריבה שבאה לאחר מכן, הוא דחף אותה לקרקע. היא ניסתה להדוף אותו, אך הם החליפו חבטות על הרצפה. אמה (האחות של קייט) נכנסה וניסתה למשוך את הנאשם., אבל גיגס שלח לה מרפק ללסת".
הוויכוח בין קייט לגיגס עבר למטבח והאישום מצמרר: "הנאשם איבד לחלוטין את השליטה העצמית שלו וחבט בכוונה בראש של קייט, גרם לנפיחות וחבורות בשפתיה ודימום", אחרי אותה מכה בת הזוג התקשרה למשטרה וגיגס נעצר. "זהו סיפור של שליטה וכפייה של אישה שחשבה שהיא אהובה ומכובדת, אבל למרבה הצער המציאות הייתה שונה מאוד. זה היה מחזור לכאורה אינסופי של התעללות רגשית ולעיתים גם פיזית".
3 צפייה בגלריה
גארת' בייל עם ראיין גיגס. בזמן שאימן את ווילס
גארת' בייל עם ראיין גיגס. בזמן שאימן את ווילס
גארת' בייל עם ראיין גיגס. בזמן שאימן את ווילס
(רויטרס)
רייט אמר בפני השופט: "הוא (גיגס), כידוע, כדורגלן מקצועני לשעבר בעל מוניטין רב. בימי הזוהר שלו, הוא שיחק במנצ'סטר יונייטד ובוויילס. העריצו אותו ועדיין מעריצים את הכוכב שהיה. על המגרש הכישורים שלו היו מדהימים. מחוץ למגרש, מאחורי דלתיים סגורות, היה צד הרבה יותר מכוער וחשוך באופיו".
בין האישומים שהוקראו בפני גיגס: איומים לשלוח מיילים לחבריה ולמעסיקים שלה על הקשר וההתנהגות המינית שלהם, זריקת חפציה וגירושה מביתו כאשר שאלה אותו על מערכות היחסים שלו עם נשים אחרות. במלון סטאפורד בלונדון, הנאשם בעט בגבה של קייט, ואז זרק אותה מחדר מלון כשהיא עירומה, זאת כיוון שהאשימה את גיגס בפלירטוט עם נשים אחרות. כמו כן הוא הואשם בשליחת הודעות לא רצויות אליה ולחבריה כשהיא ניסתה לנתק את הקשר עימו, והופעה באופן קבוע ללא הודעה מוקדמת בביתה, במקום עבודתה ובחדר הכושר שלה, לאחר שניסתה לסיים את מערכת היחסים ביניהם.
3 צפייה בגלריה
ראיין גיגס
ראיין גיגס
ראיין גיגס
(רויטרס)