1 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים באנגליה
כותרות העיתונים באנגליה
כותרות העיתונים באנגליה
(צילום מסך)
נראה שמנצ’סטר יונייטד ירדה סופית מצירופו של פרנקי דה יונג, כאשר ראשי הקבוצה נמצאים בקשר ישיר מול קשר יובנטוס אדריאן ראביו ואמו ורוניקה כדי לסכם את התנאים האישיים של הצרפתי באולד טראפורד. מול יובנטוס השדים האדומים לא צפויים להיתקל בקשיים, שכן הגברת הזקנה רוצה למכור את השחקן הקיץ.
בינתיים, באנגליה ‘נבהלים’ משהו מאמו של ראביו: “יונייטד צריכה לבצע את ה’אמא של כל המשא ומתן’. לפי ה’סאן’, המעבר של הצרפתי בן ה-27 מיובנטוס סוכם תמורת 15 מיליון ליש”ט, כאשר הוא אמור לסיים את חוזהו בגברת הזקנה בעונה הבאה, מה שיקל על המשא ומתן, אבל החלק הקשה יהיה ההתנהלות מול האמא-סוכנת.
באנגליה הדגישו שבעבר ורוניקה יצאה נגד מאמנים ומנהלים מקצועיים ואף דרשה להיפגש איתם ולהגיע פיזית לאימונים. “הדבר האחרון שיונייטד צריכה עכשיו אחרי הפתיחה הנוראית מול ברייטון זה מו”מ מתסכל”, נכתב ב’סאן’.
באנגליה הזכירו שוורוניקה רצתה להצטרף למשחקי קדם העונה של פ.ס.ז’ כאשר בנה חתם על החוזה המקצועני הראשון שלו, וכשהוחזר בזמנו לקבוצת המילואים היא יצאה בהצהרות פומביות נגד הקבוצה: “הוא בן ערובה בפאריס, בקרוב יעזוב את הכלא הזה”, אמרה בזמנו. אגב, ב-2018 מעבר של ראביו לטוטנהאם נפל בעקבות דרישות השכר של אמו.