2 צפייה בגלריה
יגל דהן
יגל דהן
יגל דהן
(באדיבות נזיה סולטן)
החתמה נוספת לקבוצת הנוער של מכבי פתח תקווה. המועדון הודיע כי צירף את יגל דהן (17), החלוץ ששיחק בעירוני נשר בה גדל והתחנך מגיל 7. דהן כבש בעונה שעברה 61 שערים (56 בליגה וחמישה בגביע) ב-39 משחקים במדי קבוצת נערים א' של נשר, ששיחקה במחוז ארצית צפון.
דהן מצטרף לאליה פרץ (שחקן נערים ג') שנרכש בידי פ"ת בפגרת הקיץ האחרונה מעירוני נשר. הוא שותף בארבעה משחקים במדי קבוצת הנוער של נשר, בהם כבש שני שערים. ב-11 משחקיו האחרונים בעונה החולפת כבש לפחות שער אחד, כשהשיא היה שישייה לרשת של הפועל עפולה.
הרקורד המרשים של דהן כלל בעונה שעברה שלוש רביעיות, חמישה שלושערים ושמונה צמדים. כאמור, בעונת 2015/16, החל לשחק כדורגל בקבוצת טרום ילדים א' של נשר. הפריצה שלו הייתה בקבוצת ילדים א' של המועדון, כשבעונת 2018/19 רשם 37 שערים.
2 צפייה בגלריה
יגל דהן ואופיר לוזון
יגל דהן ואופיר לוזון
יגל דהן ואופיר לוזון
(באדיבות מכבי פתח תקווה)
עוד שחקן מפתיע ומסקרן שהגיע לנוער של מכבי פתח תקווה הוא עדי מונדיה (שנתון 2005), ששיחק בעונה החולפת בקבוצת נערים א' (מחוז ארצית צפון) של הפועל בני אעבלין. הוא כבש 11 שערים ב-33 משחקים.
מונדיה גדל במכבי חיפה, עבר לאעבלין, שיחק בבית"ר טוברוק ובמועדון ספורט כדורגל שפרעם, עד חזרתו בשנתיים האחרונות לאעבלין. בפ"ת השאילו את עילי אק שלמה להפועל ירושלים והעבירו את רון רבינוביץ' להפועל תל אביב, עידו גויטע למכבי נתניה ואת אורי עזו למכבי תל אביב.