1 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(רדאד ג'בארה)
ברק אברמוב הודיע מוקדם יותר היום (שלישי) כי הוא יורד מעסקת רכישת בית”ר ירושלים. מאז, שרים וחברי כנסת מפעילים לחץ כבד על איש העסקים על מנת שיחזור בו וירכוש את הקבוצה מהבירה, כאשר בנוסף לכך, הוא מקבל הודעות מהקהל על מנת שיחזור בו מהבחירה לוותר.
כאמור, אוהדי הקבוצה מהבירה מבטיחים: “נסתער על המנויים אם אברמוב יחזור בו וירכוש את הקבוצה. הקהל יחזור למגרשים ויקנה מנויים, זו הבטחה שלנו”.
בינתיים, עיריית ירושלים בוחנת בחיוב להגדיל את המחאת הזכות לאברמוב לסכום של כ-5.5 מיליון שקל. שיחות נערכו בין הצדדים בשעה האחרונה כאשר העירייה צריכה להחזיר תשובה עוד הערב או מחר מוקדם בבוקר. הערכה שהעירייה תגדיל את הסכום כדי שאברמוב ייקח את הקבוצה.
כזכור, אברמוב הסביר את הירידה מהעסקה מוקדם יותר ואמר: “הכנסתי את עצמי, באומץ רב, לעסקה מורכבת באופן חסר תקדים, ללא בדיקת נאותות, מתוך הסכמה לקחת על עצמי התחייבויות עתק שיצר המועדון. זאת, כאשר היו הבטחות רבות ושונות מגורמים כאלה ואחרים להירתם ולסייע.
לאור התרחשויות הימים האחרונים, ובפרט העובדה שגורמים שונים שהבטיחו להירתם ולסייע פשוט התאדו ברגע האמת, לאחר שהתנאים המוקדמים שהוצהרו מהיום הראשון לא התקיימו ולא יתקיימו ולאור התנהלות לא מקובלת מצד צדדים הקשורים לעסקה, החלטתי כי יש גבול ונחצו כל הקווים האדומים האפשריים. משכך, החלטתי לסיים את המשא ומתן ולרדת מהאפשרות לרכוש את המועדון. אני מאחל הצלחה רבה לבית"ר ירושלים, שיקרה לליבי ואהובה עליי. מייחל להצלחת הקבוצה ואתרום לה בעתיד, באהבה וברוחב לב”.