4 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(רויטרס)
ריאל מדריד תתמודד הערב (רביעי) נגד איינטרכט פרנקפורט בסופר קאפ האירופי בשעה 22:00, תואר המפגיש בין זוכת ליגת האלופות בין אלופת הליגה האירופית. החלוץ הצרפתי של הבלאנקוס, קארים בנזמה ומאמן הקבוצה, קרלו אנצ’לוטי, דיברו יחד עם לוקה מודריץ’ וסיפקו מספר ציטוטים מעניינים במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.
מנגד, היריבה מהליגה הגרמנית הודיעה כי שחקן הכנף שלה פיליפ קוסטיץ’ לא יטוס עם הקבוצה להתמודדות מהסיבה שהוא “מנהל משא ומתן עם קבוצה אחרת” וככל הנראה יעבור ליובנטוס האיטלקית. אלופת העולם בלבן תגיע למשחק בסגל מלא ללא פציעות כשההתמודדות תהיה בהלסינקי שבפינלנד.
בנזמה סיפר על עצמו מבחינה אישית ועל הקבוצה: "כל שנה אני מנסה לתת את המיטב עבור המועדון הזה, שהוא המועדון הכי טוב בעולם. אני לא כאן כדי להגיד אם אני הכי טוב בעולם, יש אנשים שיגידו את זה. בעונה שעברה הדרך הייתה בליגת האלופות הייתה מאוד קשה. כל משחק היה קרב. הייתה לנו הכנה טובה מאוד הקיץ, אנחנו מוכנים. אנחנו אלופי אירופה ואנחנו הולכים לתת הכל על המגרש כדי לנצח במשחק הזה. נשחק ונביא הביתה את הגביע הזה.
לשאלה האם הקבוצה מתבגרת עם הזמן: "אין פה עניין של גיל. נכון שאנחנו לא צעירים אבל הגוף נמצא שם. אנחנו עובדים קשה על הכל, גם על המגרש וגם מחוצה לו. נחים טוב ואז יש לנו את היכולת להמשיך ולכוון גבוה. יש לנו קבוצה טובה. כל שנה בריאל מדריד אתה יכול לשחק ולזכות בתארים. אני תמיד אומר שהקבוצה קודמת לכל, תארים אישיים באים אחר כך. מקווה שאוכל לזכות בתארים שוב".
הצמיחה שלו בשנים האחרונות: “אחרי שכריסטיאנו (רונאלדו) עזב... זה נכון שכבשתי הרבה יותר שערים. אבל כשהוא היה כאן היה לו סגנון משחק אחר, הוא היה עוזר. כי הוא תמך בי מאוד על המגרש ומחוצה לו. אחרי שהוא עזב, היה זמן להגיד שעכשיו אני צריך לשנות את המשחק שלי, זאת השאיפה שלי. בינתיים אני מסתדר טוב. אני לא כאן כדי לענות אם צריך עוד חלוץ או חלוץ אחר. זו שאלה בשביל זה הנשיא או המאמן. זה תלוי בהנהלה".
4 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה
כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה
כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה
(רויטרס)
אנצ'לוטי דיבר על היריבה בפתח דבריו: "צפיתי במשחק של איינטרכט פרנקפורט נגד באיירן מינכן. הגיע להם לזכות בליגה האירופית, הם עשו את זה נגד קבוצות חזקות מאוד. זו קבוצה דינמית שאנחנו מכירים היטב. כדי לנצח צריך להילחם, לשחק טוב. יש לנו את התנאים לעשות את זה. התכוננו היטב, אנחנו בטוחים בעצמנו. הזכייה בליגת האלופות נתנה לנו אמונה, והיא עדיין חיה. אנחנו רוצים שהרגע הזה יימשך".
המאמן האיטלקי סיפר על המטרות: “אנחנו הולכים לעשות כל מה שאפשר. אם זה לנצח בכל התחרויות, ננסה. אני לא יודע אם ננצח את זה כי זה באמת מאוד מסובך. אבל הסגל מאוד טוב ויש לי הרבה ביטחון. אנחנו הולכים להתחרות ולהילחם. זה תמיד מיוחד לנצח. אם ננצח, אני אשמח, אם נפסיד, אני אהיה עצוב. הסטטיסטיקה לא כל כך חשובה, אלא יותר להינות מהשחקנים שלי זה".
אנצ'לוטי דיבר על הסגל שלו: “אני חושב שהחתמנו ​​שני שחקנים ששיפרו את הסגל ברמה הטכנית והפיזית. בנוסף, הכימיה בין הצעירים לוותיקים הייתה משמעותית מאוד בשנה שעברה. זה יכול להשתפר כי אנחנו יותר רגילים לחיות ביחד. בנוסף, רודיגר וטשואמני מספקים איכות ויכולות פיזי. יש לנו חלוץ. יש לנו הרבה, רשימה ארוכה. קארים, מריאנו, הזאר, אסנסיו, רודריגו. ברור שכשחסר לך את החלוץ הכי טוב בעולם זה משפיע על הקבוצה. אבל החלפת קארים נכון לעכשיו זה בלתי אפשרי, אין כזה בעולם. יש לנו פתרונות חלופיים".
4 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
ההרכב שיפתח: "אם אנחנו כאן זה בבירור בגלל העבודה שעשו אלו שזכו בליגת האלופות. לא זכינו בה רק עם אחת עשרה שחקנים. מי יפתח בהרכב? יש גם אחרים שמגיע להם לשחק. אבל אני הולך להרכיב את הקבוצה שניצחה, כן. עם שינוי, שניים, שלושה. השניים שנמצאים כאן הולכים לשחק (בנזמה ומודריץ’), אם הם רוצים".
לוקה מודריץ' המשיך ואמר: "כמו שאמר קארים, זו הייתה דרך קשה עד הזכייה אבל יפה. אנחנו מחכים בקוצר רוח למשחק הקרוב. זה הגביע הראשון של העונה ומצפים לפתיחת המשחק, לתת הכל. אנחנו מוכנים, הייתה לנו הכנה טובה בקדם העונה. אני מסכים עם מה שקארים אמר. כדי להיות ברמה הזאת אתה צריך לעבוד קשה, להתמסר הרבה למקצוע הזה, על המגרש ומחוצה לו. זה מה שאנחנו עושים. אני מסכים שיש לנו סגל טוב ואנחנו מוכנים. אנחנו נבוא נלך לתת את המקסימום כמו בכל שנה".
האם יפתח בהרכב: “המאמן יודע שאני אוהב לשחק, ואני מרגיש יותר טוב לשחק. זה שהמונדיאל באמצע העונה לא משנה לי כלום. אני צריך להיות מוכן, להתאמן טוב, כמו תמיד”.
4 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
(רויטרס)