1 צפייה בגלריה
צ'אבי סימונס
צ'אבי סימונס
צ'אבי סימונס
(אינסטגרם)
בתחילת הקיץ פאריס סן ז’רמן בחרה להיפרד מצ’אבי סימונס. הכול הצביע על כך שיושאל לפ.ס.וו איינדהובן, ובסוף באירופה הופתעו לגלות שמדובר בעסקת מעבר, וכרגע הקשר ההולנדי לא יחזור לעיר האורות. ועדיין, לפי ‘לאקיפ’, יכול מאוד להיות שנקבל טוויסט בעלילה.
אלופת צרפת לא שוללת כרגע להחזיר אליה את ההולנדי הצעיר, שהתאקלם היטב בפ.ס.וו איינדהובן ואף כבש בסופר קאפ נגד אייאקס. בפאריס עוקבים מקרוב אחרי סימונס, בידיעה שחוזהו מכיל סעיף מיוחד לפיו הקבוצה תוכל לרכוש אותו בחזרה תמורת ארבעה מיליון אירו, אבל זה יוכל לקרות כמובן רק בסיום העונה.
מי שבאופן מפתיע ימשיך בפ.ס.ז’ הוא אנדר הררה. לפי ‘לה פריסיאן’, הקשר הספרדי שלא זוכה ליותר מדי קרדיט מהצוות המקצועי החדש הביע רצון להישאר, ואלא אם יהיו שינויים של הרגע האחרון, יכבדו את בקשתו. הקשר מרוצה בעיר, אבל עם ויטיניה, רנאטו סאנצ’ס וכנראה גם פביאן רואיס, הסיכוי שיקבל דקות אינו גבוה.
במשך כמעט חודש הררה מתאמן בנפרד מהקבוצה, יחד עם עוד שחקנים שלא נמצאים בתוכניות המקצועיות. למרות זאת, הקשר לא מסתיר את רצונו להמשיך בקבוצה, כאשר הוא מחזיק בחוזה עד 2024. בפאריס לא מבקשים תמורתו יותר מדי כסף, אבל לא קיבלו הצעות, ולכן בצרפת מעריכים שיישאר למרות הכול.