2 צפייה בגלריה
ממפיס דפאיי וסרחיו גומס
ממפיס דפאיי וסרחיו גומס
ממפיס דפאיי וסרחיו גומס
(רויטרס)
חלק מהליגות כבר יצאו לדרך, אבל חלון ההעברות עדיין בעיצומו. הקבוצות ממשיכות בניסיונות החיזוק, השחקנים בוחנים הצעות והסוכנים עמוסים בעבודה. הנה העדכונים האחרונים מכל הדיווחים והעדכונים משוק ההעברות.

חדשות רשמיות

# איסה דיופ הוכרז רשמית כשחקנה החדש של פולהאם. הבלם בן ה-25 חתם על חוזה לחמש השנים הקרובות בקבוצתו של מנור סולומון, שתשלם לווסטהאם סכום המוערך ב-17 מיליון אירו.
# רכש חדש ומסקרן לברנטפורד. קבוצתו של תומאס פראנק החתימה את מיקל דמסגור שעובר מסמפדוריה בסכום שמוערך בכ-20 מיליון אירו. קשר נבחרת דנמרק, שבלט ביורו האחרון, חתם לחמש עונות בקבוצה מהליגה האנגלית.

ספקולציות חמות

# יובנטוס מקווה לסגור את עסקת ממפיס דפאיי מברצלונה כבר השבוע. הקבוצה הציעה לשחקן חוזה לשנתיים, עם משכורת של שישה מיליון אירו לעונה. האפשרויות הן שיעזוב את הקטלונים בחינם, או שהקבוצה שלו תקבל “סכום סמלי” עבורו. הגברת הזקנה מוכנה לשלם דמי העברה, אלא שהחלוץ ההולנדי מעדיף להשתחרר בחינם, על מנת שיוכל להרוויח יותר אצל הביאנקונרי.
# ברגע שברצלונה תרשום את כל שחקני הרכש בלה ליגה, היא תתפנה להחתמתו של מרקוס אלונסו. הקטלונים הגיעו לסיכום עם צ’לסי על המעבר שלו, כאשר המגן הספרדי בן ה-31 יחתום על חוזה עד 2024 עם אופציה לעונה נוספת.
# עבדה אזאלזולי צפוי לחתום על הארכת חוזה עד 2025 בברצלונה. אחרי החתימה על החוזה, הקטלונים ישאילו את הקיצוני לקבוצה אחרת לעונה הקרובה.
# מנצ'סטר סיטי קרובה לצרף את סרחיו גומס מאנדרלכט, קבוצתו של ליאור רפאלוב. הבלגים צפויים לקבל כ-15 מיליון אירו על המגן השמאלי הספרדי בן ה-21. אלופת אנגליה חשבה תחילה להעבירו בהשאלה לג'ירונה, אבל כעת מתחזקים הדיווחים שהוא יגיע ישירות לסגל של פפ גווארדיולה ברגע שתושלם העסקה.
# ג’ובאני סימאונה בדרך לנאפולי. התכולים צפויים לצרפו בהשאלה תמורת 3.5 מיליון אירו מוורונה, כאשר בחוזה תיכלל אופציית רכישה תמורת 12 מיליון אירו. גם קיילור נבאס מפאריס סן ז’רמן וג’אקומו רספדורי מססואולו מועמדים לפרטנופיי.
# מנצ’סטר יונייטד ואריק טן האח סימנו את קודי גאקפו, שחקן ההתקפה של פ.ס.וו איינדהובן.
2 צפייה בגלריה
קודי גאקפו
קודי גאקפו
קודי גאקפו
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
# שחקנה של פאריס סן ז’רמן, ארנו קאלימונדו, יעבור לריימס תמורת 25 מיליון אירו. האלופה הצרפתית תנצל את הסכום שתקבל ותשקיע אותו בקניית פביאן רואיס מנאפולי, כך מדווח פבריציו רומאנו.