3 צפייה בגלריה
גיא מזרחי חוגג
גיא מזרחי חוגג
גיא מזרחי חוגג
(רדאד ג'בארה)
הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, והמנהל המקצועי במכבי תל אביב, ברק יצחקי, שוחחו אתמול בטלפון ולטענתו של כץ סיכמו סופית על השאלת המגן גיא מזרחי. כץ אמר: "סגרתי בעל פה את נושא ההשאלה של מזרחי עד תום העונה וכל מה שנותר עכשיו זה לסגור את נושא הניירת בין המועדונים. מזרחי יהיה שחקן שלנו העונה".
בתוך כך, נעשתה פנייה רשמית גם לגבי תמיר גלזר, בניסיון לצרפו בהשאלה. גם רן קדוש בדרך חזרה לקבוצה, מי ששימש שוער הקבוצה לאורך שנים ושיחק לאחרונה בבני יהודה יחזור להתאמן בשורות הקבוצה מהכרמל ועשוי להיות שוערה השני של הקבוצה אחרי אוהד לויטה.
אחרי הפנינג מוצלח ביותר עם האוהדים, חלה רגיעה בהפועל חיפה בכל מה שנוגע לעתיד חלק מהשחקנים הזרים והישראלים כאחד, שלא הצליחו עד כה להרשים במשחקי ההכנה ובגביע הטוטו.
3 צפייה בגלריה
יואב כץ
יואב כץ
יואב כץ
(שחר גרוס)
הרצון לזעזע את הקבוצה, כך מתברר, היה מוקדם מדי, והצפוניים רוצים לאפשר לשחקנים הזדמנות נוספת במשחק גביע הטוטו הקרוב מול הפועל חדרה.
אמנם מדובר במשחק שמבחינת הפועל חיפה הוא לפרוטוקול בלבד מכיוון שכבר הפסידה שני משחקים באותה מסגרת, אבל עדיין יש בקבוצה רצון גדול לראות שינוי בגישה של כל הקבוצה.
אורן ביטון הוא אחד השמות שעולים לאחרונה כאופציה לחיזוק. בקבוצה עוקבים גם אחרי ההתפתחויות בבית"ר ירושלים ואם יהיו שם שחקנים שייפלטו ויתאימו לצרכים של ניר קלינגר, בהפועל חיפה לא יהססו להביא אותם.
3 צפייה בגלריה
אורן ביטון
אורן ביטון
אורן ביטון
(עמרי שטיין)