1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב הודיעה על הפסקת מכירת המנויים לעונת 2022/23 ושיד אליהו יהיה מלא לאורך כל העונה. 10,000 אוהדים רכשו מנוי השנה ויפקדו את ההיכל במשחקי הצהובים, שנראה כי ההגעה של עודד קטש, דייויד בלאט ושחקני הרכש עשו את שלהם. בנוסף, מכבי תכניס כ-50 מיליון שקלים מהמנויים ותאי הצפייה.
"אני חושב שאנחנו רואים פה שילוב מנצח", מסביר מנהל המכירות אורן עטר. "מצד אחד, מענה טכנולוגי נוח מאוד שמאפשר חידוש מנוי מהיר באתר הרשמי. מהצד השני, יחס אישי של צוות המכירות, שנמצא בקשר עם המנויים לאורך כל העונה, מכיר אותם אישית ויודע לתת מענה לבעיות פרטניות מתוך הניסיון שלו".
"בניית קבוצה מהירה ומאוזנת ומהלכים אסטרטגים שעשה המועדון הובילו להבעת אמון מצד קהל האוהדים שלנו", סיכם מנכ"ל המועדון עדלי מרכוס, והדגיש: "אנחנו מודים להם, הם הכוח שלנו".
כזכור, מכבי ת”א ביצעה מתיחת פנים משמעותית לאחר שסיימה את העונה החולפת רק עם זכייה בגביע ווינר. מעבר לחזרתם של המאמן ויו”ר הוועדה המקצועית, הצטרפו לצהובים גם גיא פניני ורפי מנקו יחד עם עוד שמונה זרים: לורנזו בראון, ווייד בולדווין, דארון היליארד, בונזי קולסון, אוסטין הולינס, ג’ארל מרטין, אלכס פוית’רס וג’וש ניבו.