2 צפייה בגלריה
הרכש של ברצלונה עם צ'אבי
הרכש של ברצלונה עם צ'אבי
הרכש של ברצלונה עם צ'אבי
(הטוויטר של ברצלונה)
אחרי קיץ רווי בתהפוכות, ברצלונה תפתח את הליגה הספרדית בשבת ב-22:00 כשתארח את ראיו וייקאנו (שידור חי בערוץ ONE), אבל יומיים לפני כן במועדון עסוקים במרוץ נגד השעון. המטרה: להספיק לרשום את כל שחקני הרכש שהגיעו (ז'ול קונדה, אנדראס כריסטנסן, פרנק קסייה, ראפיניה ורוברט לבנדובסקי) ואת אוסמן דמבלה וסרג'י רוברטו שחתמו על חוזים חדשים. קל זה לא יהיה.
בבארסה קיוו להודיע על העסקה הכלכלית הרביעית כבר אתמול - מכירת 24.5% מ'בארסה סטודיוס' תמורת 100 מיליון אירו - אבל זה לא קרה ובמועדון מקווים שזה יקרה היום. אתמול הנשיא ז'ואן לאפורטה וסגנו רפא יוסטה העבירו שעות במשרדים, בעיקר כדי לדאוג שיועברו המסמכים הרלוונטיים לליגה כדי למנוע הפתעות של הרגע האחרון.
יש לצייו שלבארסה יש עד שבת לרשום את כל השחקנים כדי שיעמדו לרשות צ'אבי ובמועדון בטוחים שהעסקה הזו תספיק כדי לרשום את השבעה, אבל הכינו כבר תוכנית גיבוי. בבארסה כבר יצרו קשר עם סוכנים של מספר שחקנים בנוגע לקיצוץ בשכר, ביניהם ג'רארד פיקה וסרחיו בוסקטס. שניהם הביעו רצון לעזור ופיקה עשה זאת גם בעונה שעברה כשהרצון שלו לסייע איפשר לבסוף את הרישום של ממפיס דפאיי ואריק גארסיה.
2 צפייה בגלריה
ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי
(רויטרס)
כעת נראה שהבעיות ייאלצו את ממפיס להיפרד מבארסה, שעשויה להודיע היום על מספר עזיבות וההולנדי הוא אחד המועמדים המובילים - זאת כדי לאפשר את רישום כל השחקנים. באשר לפייר אמריק אובמיאנג שמחוזר על ידי צ'לסי, הוא לא רוצה לעזוב וגם צ'אבי מעוניין שיישאר, כך שהגאבונזי אמור להישאר.
ייתכן מאוד שממפיס, בו מעוניינת יובנטוס, ישוחרר בחינם, מה שיקל על בארסה במגבלות השכר של הליגה. בנוסף לכך, ניקו גונסאלס כבר נפרד מהקטלונים לקראת עזיבתו בהשאלה לוולנסיה וגם זה יסייע, למרות שהוא בין המשתכרים הנמוכים בסגל. בינתיים, עלי דורסון, הסוכן של פרנקי דה יונג ומרטין בריית'ווייט, נחת בברצלונה וייתכנו שיחות עם המועדון.
בעוד ההולנדי מסרב לעזוב, הדני מתעקש להשתחרר בחינם למרות שהוא חתום לשנתיים נוספות. אגב, אתמול בסמוך למתחם האימונים דה יונג ספג קריאות מאוהדים שיקצץ בשכר. בינתיים, הודיעו הקטלונים על כך שרוברט לבנדובסקי יהיה באופן רשמי מספר 9 החדש העונה בקבוצה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.