2 צפייה בגלריה
השופטים באירוע
השופטים באירוע
השופטים באירוע
(עודד קרני)
אמש (רביעי) נערך אירוע פתיחת עונה של איגוד השופטים בחסות קבוצת MGS. האירוע התקיים בביתו של גדעון מוליוב, הבעלים של קבוצת MGS. האירוע המרשים נערך בהשתתפות מנכ"ל קבוצת MGS גולן סימנטוב, איש העסקים ויו״ר איגוד השופטים גיורא ענבר, מנכ"ל האיגוד יריב טפר, מנכ״ל ההתאחדות לכדורגל יוסי שרעבי, וכ-80 משופטי ועוזרי הליגות המקצועניות, ובנות ובני הזוג.
באירוע החגיגי, איגוד השופטים נפרד משופט ליגת העל דניאל בר נתן שמסיים שיפוט על הדשא ועובר לשיפוט המסך. בנוסף, עוזרי שופטי ליגת העל שמסיימים לשפוט על הדשא ועוברים לשיפוט המסך כעוזרי שופט מסך הם נתי דותן, תום עדי, קספו אלי, משה בוחבוט (ששימש גם כשופט מרכזי בליגת העל). רותם ויזמן יעבור לתפקיד מקצועי בצוות ההדרכה של שופטי ליגות א'-ב'.
הבעלים של קבוצת MGS, גדעון מולייב, שיתף: “כבעלים של חברת MGS אני גאה לארח את שופטי ועוזרי השופט של הכדורגל הישראלי באירוע פתיחת העונה, אני רואה את האתגרים הגדולים איתם הם מתמודדים את ההשקעה ואת אהבתם לכדורגל ומחויבותם למשחק הוגן. מגה ספורט נותנת החסות הראשית ודיאדורה המלבישה הרשמית גאות ללוות אתכם בעונה נוספת ומאחלות לכם עונה מוצלחת”.
2 צפייה בגלריה
גולן סימנטוב, יריב טפר, גדעון מולייב, גיורא ענבר
גולן סימנטוב, יריב טפר, גדעון מולייב, גיורא ענבר
גולן סימנטוב, יריב טפר, גדעון מולייב, גיורא ענבר
(עודד קרני)
גיורא ענבר, יו"ר איגוד השופטים, הוסיף: “אני מאחל לכל השופטים והשופטות שלנו עונה מוצלחת וטובה מקצועית, עם החלטות נכונות וראויות, ולא פחות חשוב – גם פעילות חינוכית וערכית, עם גופים, עמותות בקהילה ובחברה. איגוד השופטים בראשותי נותן וייתן גיבוי מלא לשופטים ולשופטות שלנו, וכולי תקווה שכולנו נהנה מעונה מלאת חוויות, ריגושים והנאות”.
יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים, אמר: “אנחנו מסכמים עונה מאתגרת ובציפייה לעונה חדשה. תהליך כניסת שיפוט המסך, בזכותו שדרגנו יכולות במהלך פגרת הקיץ, בנוסף לכל האלמנטים החשובים של כושר גופני וחידוד הנחיות בהיבטי חוקת המשחק הם רק חלק מתהליכים ארוכי הטווח שאנחנו עדים לתמורות שלהם. אין ספק שכשיוצאים לדרך כה מאתגרת צריכים חברים ושותפים שיחזקו ויתמכו לאורך הדרך. קבוצת MGS הינה שותפה נאמנה כבר שנים ואנחנו מצפים לפתוח את העונה החדשה יחד”.