2 צפייה בגלריה
ונסה וקובי בראיינט
ונסה וקובי בראיינט
ונסה וקובי בראיינט
(רויטרס)
החלה בבית המשפט המחוזי בלוס אנג’לס תביעה של ונסה בראיינט, אשתו של קובי ז”ל, נגד מחוז המשטרה בלוס אנג’לס. הסיבה? תאמינו או לא – פגיעה בפרטיות ורשלנות בגין פרסום תמונות תאונת המסוק, שכזכור הביאה למותם של אגדת ה-NBA וביתו ג’יאנה בת ה-13 ב-26 בינואר 2020 יחד עם שבעה אנשים נוספים.
לואיס לי, עורכת דינה של בראיינט, טענה במשפט ל”תרבות של חוסר רגישות ממסדית” שהביאה שמונה סוכנים ממחוז לוס אנג’לס לצלם תמונות מהאירוע בטלפונים הניידים שלהם ולשתף את הגופות של קובי בראיינט ושאר הקורבנות של ההתרסקות. “התמונות שותפו שוב ושוב עם אנשים שלא הייתה להם שום סיבה לקבל את התמונות האלה. הם הוציאו את התמונות כדי לצחוק”, טענה לי.
עורכת דינה של ונסה בראיינט תיארה את התמונות המבעיתות כ”תמונות של גופות מרוטשות, תקריבים של גפיים ובשר שרוף”, כאשר אחת הנשים של בלשי המחוז שראתה את התמונות תיארה את המחזות הקשים כ”ערימות בשר”. ג’יי מירה האשמל, פרקליטת מחוז לוס אנג’לס טענה כי התמונות שותפו ככלי חיוני לצוותי חירום על מנת לשתף מידע שעשוי להציל חיים.
לי הסבירה כי לוונסה, שנכחה במשפט ובכתה במהלך הטיעון של עורכת דינה, נודע על קיומן של התמונות הללו חודש לאחר מות בעלה ובתה וכי הדבר החמיר את סבלה. משפחת בראיינט דורשת למחוק את כל התמונות.
2 צפייה בגלריה
קובי בראיינט
קובי בראיינט
קובי בראיינט
(רויטרס)