2 צפייה בגלריה
מרטין בריית'ווייט וממפיס דפאיי חוגגים
מרטין בריית'ווייט וממפיס דפאיי חוגגים
מרטין בריית'ווייט וממפיס דפאיי חוגגים
(רויטרס)
לאחר קיץ בו עשתה מסע רכש מטורף ויקר במיוחד שכלל צירוף שמות נוצצים כמו רוברט לבנדובסקי, ראפיניה וז’ול קונדה, ברצלונה מודעת לכך שהיא חייבת לשחרר שחקנים על מנת להוריד מעט את תקרת השכר במועדון. אחת הבעיות הגדולות ביותר של הקטלונים היא הסיטואציה עם מרטין בריית’ווייט, ממנו בארסה מנסה להיפטר, אך החלוץ פשוט לא מוכן לעזוב.
עמדתו של בריית’וויט ברורה – הוא לא מוכן לעזוב והבהיר למועדון שבמידה ורוצים לשחרר אותו, הם ייאלצו להתיר את חוזהו ובעקבות כך לשלם את השנתיים שנותרו לו על פי חוק. הדני לא קיבל בשום פנים ואופן את מכתב השחרור שהציעו לו הבלאוגרנה, שכלל ויתור על שנה מחוזהו, ונראה שהקטלונים ינסו בפעם האחרונה לחדש את המשא ומתן עם סוכנו אך לא יחכו יותר מדי זמן.
במידה ובריית’ווייט, שמחזיק בהצעות מהליגות הבכירות בספרד, אנגליה וגם אחת (משתלמת במיוחד) מסעודיה, לא יסכים לעבור לקבוצה חדשה, ברצלונה לא תחכה לו יותר ותתיר את חוזהו באופן חד צדדי.
2 צפייה בגלריה
מרטין בריית'ווייט בחימום
מרטין בריית'ווייט בחימום
מרטין בריית'ווייט בחימום
(רויטרס)
במקביל, עוד שחקן שלא רצוי בקאמפ נואו הוא ממפיס דפאיי. לפי הדיווחים בימים האחרונים, ההולנדי היה נראה סגור ביובנטוס אך ב’גאזטה דלו ספורט’ דווח כי טוטנהאם מנסה לחבל בעסקה, להציע לממפיס תנאים טובים יותר ולהעביר אותו ללונדון. החלוץ מחפש את התנאים הטובים ביותר עבורו בקבוצה שמשחקת בליגת האלופות ומאחר והוא מודע לכך שיש לו מספר אופציות טובות, הוא לא לחוץ לעזוב את ברצלונה ממפיס נותן עדיפות לביאנקונרי, אך הבהיר שיחתום רק על העסקה המשתלמת יותר מבחינתו. בארסה מצידה רוצה לסגור את מכירתו לפני יום שבת.