1 צפייה בגלריה
חוזר לספרד. איקר בראבו
חוזר לספרד. איקר בראבו
חוזר לספרד. איקר בראבו
(רויטרס)
מברצלונה לריאל מדריד תוך שנה אחת? איקר בראבו עשוי לעשות את המעבר הזה בקרוב עם באייר לברקוזן כתחנת בינתיים. החלוץ בן ה-17 שגדל אצל הקטלונים ונחשב להבטחה, צפוי להצטרף בקרוב ליריבה המושבעת אחרי שהושג סיכום עקרוני בינה לבין לברקוזן.
סוכניו של בראבו הגיעו לגרמניה כדי להאיץ את המו"מ בין הצדדים וההערכה היא שהעסקה תושלם והחלוץ יצטרף לריאל מדריד קסטייה, קבוצת המילואים שאותה מאמן ראול. זו כנראה תהיה השאלה עם פיצוי ללברקוזן ובסוף העונה תהיה אופציית רכישה בהתאם לסעיפים בחוזה. גם אתלטיקו התעניינה בכישרון הצעיר, אבל הוא בחר לבסוף בריאל.
בראבו הצטרף לאקדמיה של בארסה כבר בגיל 15, אבל החליט לעזוב ללברקוזן בקיץ שעבר. בעונה החולפת הוא שיחק בעיקר בקבוצות עד 17 ו-19 של הגרמנים, אבל גם הספיק לערוך בכורה בקבוצה הבוגרת בגיל 16. בכך הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות לברקוזן ושיחק גם בבונדסליגה. את העונה הקודמת הוא סיים עם 10 שערים ושלושה בישולים ב-19 הופעות בקבוצות השונות של לברקוזן.
במקביל, בראבו כיכב גם בנבחרת ספרד עד גיל 17 שהגיעה לרבע גמר היורו לפני פחות מחודש בישראל. הוא כבש שני שערים ובישל שער נוסף בשלושה משחקים, לפני שספרד הודחה עם הפסד 2:1 לפורטוגל.