1 צפייה בגלריה
ז'ול קונדה
ז'ול קונדה
ז'ול קונדה
(רויטרס)
בדקה ה-90. ברצלונה הודיעה היום (שישי) על הפעלת המעטפת הכלכלית הרביעית של הקבוצה, בכך שמכרה 24.5% מ’בארסה סטודיוס’ לחברת Orpheus Media, שתכניס למועדון 100 מיליון אירו ואיתם היא רשמה את שחקני הרכש רוברט לבנדובסקי, פרנק קסייה, אנדראס כריסטנסן וראפיניה. ז’ול קונדה עדיין לא שם מאחר והמועדון צריך לפנות מקום בתקרת השכר שלו.
אותו הסכם מצטרף למעטפת הכלכלית השלישית של המועדון, שמכר לפני כשבועיים 24.5% נוספים לחברת סוסיוס.קום. בברצלונה חשבו כי לא יצטרכו להשתמש בהסכם הרביעי, אך הליגה דרשה עוד הכנסות מהמועדון ולכן הפעילה את ההסכם, יום לפני המשחק מול ראיו וייקאנו (שבת, 22:00, ONE).
לא רק שחקני הרכש נרשמו לליגה, אלא גם שחקנים שסיימו את חוזיהם בעונה שעברה והוארך להם חוזה השנה, כמו אוסמן דמבלה וסרג’י רוברטו. גם גאבי צפוי לקבל חוזה חדש ומשודרג, במסגרתו יקבל את הספרה 6 שמזוהה בברצלונה יותר מכל עם מאמנו, צ’אבי.
השחקנים הרשומים נכון לעכשיו, למעט שחקני הרכש: מארק-אנדרה טר שטגן, סרג’יניו דסט, ג’רארד פיקה, רונלד אראוחו, סרחיו בוסקטס, פדרי, אנסו פאטי, פראן טורס, ממפיס דפאיי, מיראלם פיאניץ’, פייר אמריק אובמיאנג, ג’ורדי אלבה, פרנקי דה יונג, אריק גארסיה, אוסמן דמבלה וסרג’י רוברטו.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.