1 צפייה בגלריה
דאנטה נוגח מעל מקסים לה מרשן
דאנטה נוגח מעל מקסים לה מרשן
דאנטה נוגח מעל מקסים לה מרשן
(הטוויטר של ניס)
הליגה הצרפתית המשיכה היום (ראשון) עם משחקי המחזור השני, כאשר במוקד יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הקונפרנס ליג, ניס, רשמה 1:1 שני ברציפות, הפעם מול שטרסבורג. במשחקים נוספים, העולה החדשה אוקזר השיגה נקודת בכורה עם 2:2 מול אנז’ה, בעוד ריימס איבדה יתרון כפול ל-4:2 מול קלרמון.

ניס – שטרסבורג 1:1

יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הקונפרנס ליג רשמה 1:1 שני ברציפות, הפעם מול היריבה מצפון צרפת. בדקה ה-35 אנדי דלור העלה את ניס ליתרון כשדייק מהנקודה הלבנה, אך קווין גמיירו הוותיק קבע חלוקת נקודות בריביירה כשהשווה בדקה ה-55. עוד לפני המשחק במועדון עשו כבוד למאמן לוסיאן פאבר שרשם את הופעתו ה-100 על הקווים וכן לדאנטה, הבלם הברזילאי ואקס באיירן מינכן, שרשם את משחקו ה-200 במדי הקבוצה.

ריימס – קלרמון 4:2

קבוצתו של אוסקר גרסיה, אקס מכבי תל אביב, עם פתיחת עונה רעה מאוד והיא סופגת רביעייה שבוע שני ברציפות. אחרי ה-4:1 למארסיי, ריימס כבר הובילה 0:2 מפנדלים של קאמורי דומביה ופולארין בלוגון, אך עם פתיחת המחצית השנייה היא נותרה בחסרון מספרי כשעמנואל אגבאדו הורחק בכרטיס אדום.
קלרמון ניצלה היטב את היתרון ובדקה ה-51 קמנאן אנדריץ’ הסרבי צימק מהנקודה הלבנה ותשע דקות לאחר מכן השלים צמד וקבע שוויון. מוחמד צ’אם האוסטרי השלים את המהפך בדקה ה-72 וג’רמיין בלה קבע 2:4 נהדר בסיום. קלרמון התאוששה היטב מהתבוסה 5:0 לפאריס סן ז’רמן במחזור הפתיחה.

אוקזר – אנז’ה 2:2

מפגש לוהט בסיומו העולה החדשה משיגה נקודת בכורה העונה בליגה הצרפתית. כבר אחרי ארבע דקות ז’וליאן ג’ינבייר הגנאי העלה את המארחת ליתרון ובדקה ה-10 שער עצמי של סדריק הונטונדז’י קבע 0:2 מדהים. לואיס דיוני צימק בדקה ה-22 ובמחצית השנייה, אחרי שלאסין סינאיוקו הותיר את המארחים בעשרה שחקנים, אמין סלאמה קבע 2:2 וחלוקת נקודות בסיום.

מארסיי – ברסט 1:1

מארסיי פספסה הזדמנות להיצמד לפאריס סן ז’רמן בפסגה ומנגד האורחת הצליחה להשיג נקודות ראשונות העונה. המארחת בעיקר שלטה בכדור, אבל הפיראטים איימו הרבה יותר לשער והוציאו נקודה מוצדקת. בדקה ה-38 הקהל בסטאד ולודרום חגג את שערו של נונו טבארס, שקיבל כדור נהדר מהרכש ג’ונתן קלאוס ומצא את הפינה הימנית של השער. השוויון הגיע בדקה ה-61 מפצצה של פייר לס-מלו, שהפציץ מ-20 מטרים את הפינה השמאלית של רובן בלנקו, שנותר חסר אונים.

תוצאות נוספות:

אז’קסיו – לאנס 0:0 טרואה – טולוז 3:0 (כבשו: יאסר לארושי שער עצמי, רפאל רטאו וריס היילי)