1 צפייה בגלריה
שחקני רומא חוגגים
שחקני רומא חוגגים
שחקני רומא חוגגים
(שחר גרוס)
המחזור הראשון בסרייה א’ נמשך הערב (ראשון), ואיתו יצאה לדרך הקבוצה המרתקת של הקיץ, רומא, שגברה 0:1 על סלרניטנה. באולימפיקו, לאציו התקשתה מאוד מול בולוניה אך לבסוף הצליחה לנצח אותה 1:2 משער ניצחון של צ’ירו אימובילה, בעוד שבמשחק שנערך במקביל, פיורנטינה השיגה 2:3 דרמטי על קרמונזה בזכות שער ניצחון בדקה ה-95.

סלרניטנה – רומא 1:0

אחרי קיץ עטור בשחקני רכש, בראשם כמובן פאולו דיבאלה שהגיע בהעברה חופשית מיובנטוס, רומא יצאה לדרך מול הקבוצה הצנועה מסלרנו, שניצלה מירידה ממש בסיום העונה שעברה. הג’אלורוסי שלטו לאורך כל שלבי ההתמודדות והיו מסוכנים יותר כשבמחצית הראשונה דיבאלה היה קרוב לכיבוש עם בעיטה לקורה, אך עוד קודם לכן בראיין כריסטנטה הוריד את הלחץ עם בעיטה מתוך הרחבה שפגעה בשחקן יריבה וחדרה פנימה. מזה, המארחת כבר לא הצליחה לחזור.

לאציו – בולוניה 1:2

ספק אם מאוריציו סארי תאר לעצמו איזה משחק קשה יקבל במחזור הפתיחה. הנשרים נותרו בעשרה שחקנים כבר אחרי שש דקות אחרי שהשוער, לואיס מקסימיליאנו, הורחק בעקבות נגיעת יד מחוץ לרחבה. האורחת הגיבה אחרי 32 דקות, כשמרקו ארנאוטוביץ’ העלה אותה ליתרון מהנקודה הלבנה. למזלה של לאציו, על סף הירידה למחצית השנייה מאזן הכוחות במגרש התאזן שוב, אחרי שאדאמה סומאורו מבולוניה הורחק. בעשרה מול עשרה, המארחת הצליחה להפוך את התוצאה בזכות בישול של סרגיי מילינקוביץ’ סאביץ’ למלך השערים של העונה שעברה, צ’ירו אימובילה, שהתחיל את המרוץ שלו לזכייה נוספת בתואר הקאפוקניונרה. המשחק שודר בערוץ ONE2 למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

פיורנטינה – קרמונזה 2:3

איזה משחק נפלא קיבלנו בארטמיו פרנקי. ג’אקומו בונאבנטורה העלה את פיורנטינה ליתרון בדקה ה-16, אך העולה החדשה הראתה שהיא בהחלט לא עלתה בשביל לשמש תפאורה ודיוויד אוקרקה השווה עבורה תוך שלוש דקות. בדקה ה-34 קיבלנו את שער הבכורה של החלוץ שעזב את ריאל מדריד, לוקה יוביץ’. גונסאלו אסקלנטה מקרמונזה הורחק, אך גם זה לא הפריע לעולה החדשה כשמתיאו ביאנצ'טי כבש בדקה ה-68. האורחת כבר הייתה בדרך לחזור הביתה עם נקודה יקרה, אלא שאז, רולאנדו מנדראגורה הגביה כדור פשוט אותו ראדו, שוער קרמונזה היה חייב לתפוס, אלא שבמקום זאת השוער תפס את הכדור ופשוט נכנס איתו לתוך השער, במה שהעניק לפיורנטינה ניצחון דרמטי במיוחד ומפח נפש גדול מאוד עבור האורחת.
תוצאה נוספת: ספציה – אמפולי 0:1