1 צפייה בגלריה
טוני קרוס ודויד אלאבה חוגגים
טוני קרוס ודויד אלאבה חוגגים
טוני קרוס ודויד אלאבה חוגגים
(רויטרס)
ריאל מדריד פתחה את עונת 2022/23 בדיוק כמו שהיא יודעת – עם קאמבק ושלוש נקודות. אלופת אירופה נקלעה לפיגור והתקשתה במשחק החוץ מול אלמריה, אף לבסוף, רגע קסום אחד של דוד אלאבה, שדקה לאחר שנכנס הבקיע בכדור חופשי יוצא מן הכלל, העניק לה 1:2 על העולה החדשה ופתיחה ברגל ימין של העונה.
“התחלנו את המשחק בצורה רעה, הם היו מוכנים אלינו וזה עשה את המשחק מסובך” אמר בסיום אנצ’לוטי. “לא הייתה לנו מהירות מקדימה והם סגרו היטב מאחור. הצלחנו לאיים הרבה על השער אבל לא עשינו מזה שערים. בחצי השני הם היו יותר עייפים ואנחנו שלטנו יותר והגענו ליותר מצבים מסוכנים”.
על החילוף של אלאבה ששינה את המשחק אמר המאמן: “מי שהיו צריכים לקחת את הכדור היו קארים בנזמה או טוני קרוס, אבל אלאבה נכנס ועשה את זה ממש טוב. דוידה ׁ(בנו ועוזרו של אנצ’לוטי) אמר לו להתארגן מהר כדי לקחת את הבעיטה. זה לא היה קל כי להגיד לו שבנזמה או טוני קרוס לא בועטים זה נשמע כמו בדיחה”.
על אנטוניו רודיגר ואורליאון טשואמני שפתחו לראשונה: “רודיגר עשה משחק מצוין, יש לו המון ניסיון. השחקנים הצעירים (טשואמני ואדוארדו קמאבינגה) שיחקו כמו שהם תמיד משחקים. על מה שהם עושים באימונים, הם ראויים לשחק אבל ברמה הרגשית הרגשתי שהמשחק הזה קצת השפיע עליהם וישב עליהם. זה די נורמלי, הם צעירים והחולצה של ריאל מדריד כבדה. זה מחיר שאנחנו רוצים לשלם כי הם שחקנים מצוינים. הוצאתי את קמאבינגה כי היה לו כרטיס צהוב”.
על מרקו אסנסיו שלא שותף אמר המאמן: “אסנסיו הוא שחקן ריאל מדריד. חייבים לקחת בחשבון את מה שהוא עושה שנה שעברה. הוא שחקן חשוב כל עוד הוא במדריד. עד ה-31 באוגוסט (סיום חלום ההעברות) יש עוד זמן”.