2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה ממשיכה להיערך ולהתכונן לדבר האמיתי ביום רביעי הקרוב מול הכוכב האדום במסגרת שלב הפלייאוף בליגת האלופות, מתוך ידיעה שעל כף המאזניים יתקיים אחד המשחקים הכי חשובים של המועדון בעשור האחרון.
בקבוצה טוענים שמדובר במפגש שאם יעברו בסיכום שני המשחקים – הוא עשוי לשנות את פני המועדון בשנים הקרובות ולמנף אותו הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית, שכן הופעה בצ'מפיונס תבטיח הכנסה של למעלה מ-80 מיליון שקלים ותאפשר מן הסתם את שדרוג של הקבוצה בצירוף שחקן אחד או שניים, בהתאם לדרישות המקצועיות של ברק בכר.
גולת הכותרת היא צירוף אפשרי של בלם וקשר, כל זאת אם מוחמד אבו פאני יגשים את חלומו וימצא קבוצה מעבר לים: "אנחנו לפני השבוע הכי מאתגר שלנו בעשור האחרון ומודעים לגודל החשיבות של המעמד מול הכוכב האדום. הסרבים חזקים מאוד, אבל גם אנחנו חזקים. אפשר לעשות משהו גדול", אמרו בקבוצה.
אחרי יום מנוחה אתמול, הקבוצה תחזור להתאמן ומחר תקיים בסמי עופר אימון מסכם לקראת המשחק. המאמן ברק בכר כבר נעול בגדול על ההרכב, כאשר המגמה תהיה לאפשר קרדיט להרכב שפתח מול אפולון לימסול בסמי עופר בניצחון המשכנע 0:4, שסלל לקבוצה את העלייה לשלב הפלייאוף.
פועל יוצא מכך הוא שדין דוד ישחק לצידו של החלוץ פרנזי פיירו, כאשר מתחת לשניים ולדולב חזיזה ישחק צ'ירון שרי. עלי מוחמד שמשווע לקבל אזרחות יפתח לצידו של הקפטן נטע לביא. בכר חושב שמדובר בשילוב מצוין של צמד הקשרים.
הספסל של הירוקים יכלול כמובן שחקנים שיכולים להשפיע על הקבוצה במהלך המשחק, בראשם עומר אצילי ומוחמד אבו פאני. במכבי חיפה במקביל ממשיכים לבדוק את כל האופציות שישנן בחיזוק הקבוצה ללא קשר להופעה בליגת האלופות או בליגה האירופית.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.