2 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
דור פרץ
(רדאד ג'בארה)
דור פרץ בדרך חזרה למכבי תל אביב, כפי שנחשף לראשונה ב-ONE. הקשר ערך היום (שני) בדיקות רפואיות במרכז הרפואי שמיר לקראת החתימה בקבוצה אותה עזב לפני כשנה לוונציה האיטלקית. במהלך הלילה עוד חיכו בצד של השחקן לאישור של מספר עניינים בחוזה שטרם נסגרו ונשלחו לאישורם של ג'ק אנגלידיס ומיץ' גולדהאר. העובדה שהמו"מ מתנהל מול אנגלידיס בימים אלה היא כמובן הבשורה המשמעותית, שכן מדובר בהליך האחרון והסופי בהחלט בדרך להחזרתו של השחקן אחרי העונה בוונציה.
במכבי תל אביב היו רוצים לקבל בעצמם את האור הירוק מקנדה כדי להחתים את פרץ, שכן לוח הזמנים של אופ"א דוחק בהם ועל מנת לרשום את השחקן לצמד המשחקים מול ניס, הכל צריך להסתיים עד לסיומו של יום רביעי. אחרי חצות, עם המעבר ליום חמישי, כבר לא ניתן לרשום שחקנים נוספים, אך עושה רושם שפרץ, שכאמור כבר ערך את הבדיקות הרפואיות, יעמוד לרשותו של איביץ’ בצמד המשחקים בפלייאוף הקונפרנס ליג.
2 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
דור פרץ
(עמרי שטיין)
אף צד לא ידע להעריך האם היום (שני) אכן תהיה החתימה שכן הדברים עוד תלויים באישורים הסופיים מקנדה, אך מקווים מאוד שזה יקרה. בכל הנוגע לאלי דסה, שם המשא ומתן ממשיך והמגן הימני שאומנם כבר הביע נכונות לחזור, עדיין לא סיים את המגעים שהוא מנהל באופן ישיר מול אנגלידיס וגולדהאר. גם שם הדברים נמצאים לקראת סיום, אך העובדה כי השחקן מחוזר מעבר לים ללא ספק הופכת את ההחלטה שלו לחזור לקריית שלום ללא פשוטה בכלל.
הקבוצה של איביץ' החלה אתמול את ההכנות המקצועיות למשחק מול ניס כאשר השאלה הגדולה בסגל של ולאדן איביץ' היא מי ימלא את מקומו של דן גלזר המורחק, והאם הוא ימשיך במערך של שלושה בלמים או ישנה למערך של 4-5-1. יוריס ואן אובריים שכבר מילא את התפקיד הזה העונה כאשר גלזר החלים מפציעה, נראה כמו הבחירה הטבעית, כאשר על המקום במרכז המגרש יכולים להיאבק מספר שחקנים כמו אייל גולסה, אבי ריקן, אוסקר גלוך ופארפה גויאגון.