3 צפייה בגלריה
שי ברדה
שי ברדה
שי ברדה
(רדאד ג'בארה)
למעלה משנתיים חלפו מאז הדרבי הפתח תקוואי האחרון, בעונת 2019-2020, כאשר הערב (שני) תפגשנה הקבוצות לקרב הגדול של אם המושבות (19:30) במסגרת שלב הבתים בגביע הטוטו.
עבור שי ברדה, יהיה זה משחק ראשון על הקווים כמאמן המלאבסים, לאחר שעד כה, הקבוצה לא קיימה משחקים בשל אי הודאות סביב הליגה בה תשחק. המלאבסים, שיבצעו גם מכירת מנויים בקופות האיצטדיון, צפויים לקבל לסגל את הבלם ברנקו ורגוץ', שצפוי להשתלב בהדרגה לאחר שלא ערך הכנה מלאה בקיץ.
המאמן ביצע לא מעט תרגולים באימונים האחרונים ועדיין לא נעול על ההרכב שלו, כאשר נראה שבחולייה ההתקפית, טל בן חיים ודודו ביטון יקבלו את הקרדיט ב-11 הפותחים.
3 צפייה בגלריה
שיר ברדה ועומר גולן
שיר ברדה ועומר גולן
שיר ברדה ועומר גולן
(שחר גרוס)
"אנחנו באים מוכנים למרות שלא עשינו את ההכנה האידאלית מבחינת משחקים בגביע הטוטו. התאמנו טוב ועשינו כמה משחקי אימון. דרבי זה משחק חשוב לקהל אבל גם מבחן בשבילו ואנחנו רוצים להיראות טוב לקראת הליגה. הדבר הכי חשוב העונה הוא להחזיר את הקבוצה לליגת העל" אמר הקשר ארד בר ל-ONE, לקראת המשחק.
מהעבר השני, הקבוצה של עופר טסלפפה, ספגה במחזור האחרון בגביע הטוטו הפסד כואב לעירוני ראשל"צ, אך תקבל את הבלם רן ואטורי והקשר ירד כהן, שסוף סוף עברו בבקרה. גם השוער עומר כץ, שנפצע במחנה האימונים עשוי לפתוח בשל חשיבות המשחק, למרות שלא החלים לחלוטין.
3 צפייה בגלריה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
(רדאד ג'בארה)
בקבוצה מצפים ל-2,000 אוהדים שיגיעו לתמוך הערב, כאשר לאימון המסכם לא הגיעו אמש אוהדים. עידן שמש, שבחר בהפועל על פני מכבי, יפתח בחוד כשמאחוריו אופק אושר ורז שטיין. "ברור לכולנו שהדרבי הוא לא עוד משחק עבור המועדון והאוהדים" אמר המגן מתן פלג לקראת ההתמודדות. "אנחנו מרגישים את האווירה לקראת המשחק וניתן את הכל על המגרש כדי לצאת עם שלוש נקודות".