1 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
(חגי מיכאלי)
האם אוסקר גלוך יעשה את דרכו לרוסיה בחלון ההעברות הקרוב כמו עדן קארצב? אחרי שסוכמה עסקת העברתו של קשר מכבי נתניה לדינמו מוסקבה, כעת זניט סט פטרסבורג מנסה לרכוש את שחקנה הצעיר של מכבי תל אביב ופתחה במשא ומתן רשמי מול הצהובים בימים האחרונים.
הרוסים העבירו הצעה רשמית על השחקן כאשר מכבי ת”א מצידה עומדת על כך שהיא מצפה לקבל 6 מיליון אירו עם אחוזים רבים ממכירה עתידית, או סכום כספי גבוה מכך בתמורה לפחות אחוזים עתידיים ממכירתו של השחקן. בשלב הזה ההצעה של זניט עומדת סביב 4 מיליון אירו, מה שמצביע על פערים גדולים בין הצדדים. אולם, המו”מ עדיין מתנהל מה שמעיד על הרצינות של זניט שמוכנה לחתור לעסקה וכנראה גם להרים את ההצעה הכספית שלה.
ההצעה הגיעה דרך סוכנו של השחקן, עו”ד שחר גרינברג, כאשר בצד של אוסקר גלוך מעוניינים לבצע את המעבר ולעזוב את קריית שלום בקיץ הנוכחי אחרי הקפיצה הגדולה של הקשר בפלייאוף העליון של העונה שעברה תחת מלאדן קרסטאיץ’ וכמובן, עם הטורניר הנהדר שלו ביורו לנוער. גלוך כזכור החל את העונה עם איביץ’ ועד כה לא מצא את מקומו בהרכב, כשנכנס שלוש פעמים כמחליף ובמשחק האחרון מול אריס סלוניקי לא שותף.
כמובן שאחד העניינים המסובכים בהעברה הזו הוא העניין הכספי והיכולת של המועדונים הרוסים להוציא כספים מחוץ למדינה. זניט ביצעה מספר העברות בחלון הזה, כאשר בתוך הכדורגל הרוסי היא העבירה תשלומים לקבוצות כמו סוצ’י, אולם בנוגע להעברות של שחקנים מחוץ לרוסיה, עד כה דובר על עסקאות השאלה ועל כן גם פה צפוי משא ומתן לא פשוט אם וכאשר זניט תגיע למספר שבו מכבי ת”א תהיה מוכנה למכור את גלוך.