2 צפייה בגלריה
רפאל ואן דר וארט
רפאל ואן דר וארט
רפאל ואן דר וארט
(רויטרס)
רפאל ואן דר וארט זכור לאוהדי הכדורגל כשחקן ריאל מדריד ומועדונים נוספים ביבשת הישנה, אך בליל המשחק של ברצלונה (שבת), התראיין ההולנדי לכלי התקשורת בארצו והטיח ביקורת קשה מאוד בברצלונה ובמיוחד בעומד בראשה, ז’ואן לאפורטה.
שחקן העבר הצטרף לביקורות הקשות שנשמעו כלפי ברצלונה אחרי הקיץ האחרון, בו ביצעה מספר החתמות נוצצות כמו רוברט לבנדובסקי וראפיניה, כל זאת כשהמצב הכלכלי של הקבוצה לא חיובי ועל מנת להחתים שחקנים, הקבוצה הקטלונית מכרה אחוזים מזכויות השידור ואולפני הקבוצה בסכום ענק של כ-700 מיליון אירו.
“איך לעזאזל הם הצליחו להחתים שחקנים בלי כסף?”, אמר ההולנדי בכעס. “אני באופן אישי חושב שזה פשוט מביך. לאפורטה בטוח שהוא המלך, כשבעצם הוא אידיוט גמור”. בנוסף התייחס ההולנדי לסאגה סביב בן ארצו פרנקי דה יונג: “כשאתה חותם על חוזה, או שאתה מקיים אותו או שאתה עוזב, אבל לא בצורה הזו. הנהלת ברצלונה היא מאפיה, והם חייבים להיענש על מה שעשו הקיץ”.
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי וז'ואן לאפורטה
רוברט לבנדובסקי וז'ואן לאפורטה
רוברט לבנדובסקי וז'ואן לאפורטה
(האתר הרשמי של ברצלונה)
קשר העבר סיכם את דבריו בעצב על הצורה בה המועדון הקטלוני מתנהל היום: “השם של ברצלונה הוכתם. זה תמיד היה מועדון נהדר וכולם רצו לשחק שם, אבל אחרי הקיץ צריך לשפוט אותו בצורה אחרת לגמרי”.