1 צפייה בגלריה
אנחל די מריה ושחקני יובנטוס חוגגים
אנחל די מריה ושחקני יובנטוס חוגגים
אנחל די מריה ושחקני יובנטוס חוגגים
(רויטרס)
המחזור הראשון בליגה האיטלקית נחתם הערב (שני) עם צמד משחקים מסקרנים, כשבמוקד: יובנטוס פותחת עונה עם ניצחון 0:3 ביתי על ססואולו, שכלל שער בכורה של אנחל די מריה. עוד קודם לכן, נאפולי התארחה אצל ורונה והביסה אותה עם 2:5 גדול.

יובנטוס – ססואולו 0:3

הגברת הזקנה פתחה את המשחק בסערה והגיעה לשלל מצבי הבקעה, כשהשתלמו בסופו של דבר בדקה ה-21, כאשר שחקן הרכש הארגנטינאי, אנחל די מריה, התכבד בשער הבכורה שלו בשחור-לבן. בדקה ה-43, היה זה דושאן ולאחוביץ’ שדייק מהנקודה הלבנה והכפיל את היתרון.
את המחצית השנייה יובה פתחה בסערה עם שערו השני במשחק של החלוץ הסרבי, שניצל כדור טוב ששלח אליו די מריה בדקה ה-51. בדקה ה-66, הארגנטינאי הוחלף בעקבות פציעה. קבוצתו של מסימיליאנו אלגרי עוד לחצה את שערה של ססואולו עד לסיום, אך לא השכילה לכבוש שערים נוספים וחתמה את המשחק עם ניצחון 0:3.

ורונה – נאפולי 5:2

נאפולי איבדה הקיץ את לורנצו אינסינייה, דריס מרטנס וקלידו קוליבאלי והיה נראה שבעונה הקרובה הם יהיו רחוקים ממאבק האליפות, אבל הערב בוורונה הם הוכיחו אחרת. אומנם דווקא ורונה היא זאת שעלתה ליתרון ראשונה, כאשר קווין לזניה כבש לאחר כדור קרן בדקה ה-29. היתרון החזיק מעמד בדיוק שמונה דקות, עד חביצ'ה קברצחאליה נגח את הכדור לרשת. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, נאפולי השלימה את המהפך, כאשר ג'ובאני די לורנצו שלח כדור לרחבה ו-ויקטור אוסימהן הפציץ את הרשת מקרוב.
המחצית השנייה הייתה דומה לזאת שקדמה לה, כשגם כאן, ורונה הייתה זו שכבשה ראשונה. תומאס הנרי הגיע ראשון להגבהה של דוידה פראוני וכבש את השוויון בדקה ה-48. הפעם לקח לנאפולי רק שבע דקות להגיב, כאשר קברצחאליה מצא את ז’ילינסקי בתום מתפרצת והוא לא התקשה למצוא את הרשת. היתרון גדל בדקה ה-65, כאשר סטניסלב לובוטקה במבצע סולו סיים נהדר מול שוער המארחת. מתיאו פוליטנו כבש את השער החמישי, כשגם שער של אונס נפסל. בסיום – 2:5 לנאפולי במשחק שהשאיר טעם של עוד.