2 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש וכריסטיאנו רונאלדו מאוכזבים
ברונו פרננדש וכריסטיאנו רונאלדו מאוכזבים
ברונו פרננדש וכריסטיאנו רונאלדו מאוכזבים
(רויטרס)
אז נראה שכריסטיאנו רונאלדו “הרים ידיים” ויישאר במנצ’סטר יונייטד הקיץ, אך ב’דיילי מירור’ דווח הערב (שני) כי הפורטוגלי הוותיק ממש לא מתכוון לשקוט על השמרים, ויחד עם מספר שחקנים בכירים בקבוצה פנה לראשי המועדון עם בקשה קריטית כדי להציל את העונה של השדים האדומים.
לפי העיתונאי דייוויד מקדונל המסקר את הקבוצה של אריק טן האח, קבוצה של שחקנים בכירים, בניהם רונאלדו, הארי מגווייר, מרקוס רשפורד, לוק שו וברונו פרננדש שלחו מסר של “SOS” לראשי המועדון וטענו שהם זקוקים לעזרה בדמות החתמות חדשות לפני סגירת החלון ב-1 בספטמבר. אותם שחקנים בכירים מרגישים שהיעדר חיזוק מספק של המועדון בשוק ההעברות הקיץ הזה הותיר אותם כמעט ללא תקווה להתחרות על ארבעת המקומות הראשונים בליגה ועם עוד עונה בינונית וחסרת תארים.
למרות שהם קודם כל אשמים בתצוגות העלובות שלהם על המגרש בשני מחזורי הפתיחה של הפרמייר ליג, שחקני יונייטד מרגישים שהמועדון הפגין חוסר שאפתנות בכך שלא הצליח לטפל בחורים הבולטים בסגל הנוכחי של הקבוצה. יחד עם זאת, השחקנים לא מטילים את האחריות על טן האח, לו יש מערכת יחסים חיובית איתם, ולטענתם גם הוא נפגע מהכישלון של המועדון להנחית רכש משמעותי כדי להתחרות על הטופ 4.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
מנגד, ביונייטד מתעקשים שכולם במועדון יישרו קו לגבי הצורך בהתחזקות בשחקנים חדשים וממשיכים לעבוד על כך הסגל לפני נעילת החלון. כזכור, השדים האדומים פתחו את העונה באנגליה עם שני הפסדים – 2:1 לברייטון באולד טראפורד ו-4:0 לברטנפורד בחוץ, כאשר השני גרם לזעזוע גדול ולביקורות קשות כנגד התנהלות מועדון הפאר, שמזמן כבר לא מציג קבוצה ברמה הראויה לממדיו.