3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה תקיים הערב בסמי עופר את האימון המסכם שלה לקראת משחקה מחר (רביעי, 22:00) מול הכוכב האדום במסגרת הפלייאוף של ליגת האלופות. עוד קודם לאימון תתקיים מסיבת עיתונאים מסורתית לפני המשחק ובה המאמן ברק בכר יספר על ההכנות עד כה למפגש המרתק.
בינתיים, במועדון מתקשים להבין מדוע ולמה לא נדחה משחק הליגה מול בני סכנין בזמן שמתוך הקבוצות שמשחקות בפלייאוף ליגת האלופות, חמש לא ישחקו בליגה בין המשחקים. לקרבאח, ויקטוריה פלזן, בנפיקה ליסבון והכוכב האדום נדחו המשחקים בליגה. הקבוצה החמישית, דינמו קייב, עוד לא התחילה את הליגה, כך שלא היה משחק שאפשר היה לדחות עבורה.
הקבוצה היחידה שתשחק שלושה משחקים בשישה ימים היא מכבי חיפה, שם אמרו: "אין סיבה בעולם שלא לדחות בזמן שבאירופה זה קורה. למה אנחנו צריכים לתת פור לליגה ולצאת בין שני המשחקים הכי חשובים למשחק בדוחא? הראש יהיה בבלגרד וזה יפגע בהכנות”.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(עמרי שטיין)
עוד בטרם השחקנים עלו לאימון אתמול התקיימה אסיפה טקטית במהלכה השחקנים צפו בקטעי וידאו של היריבה, שמגיעה מבחינתה במומנטום מצוין. מיד לאחר מכן התקיים האימון בנוכחות כל הסגל שרץ בתקופה האחרונה ובאופן צפוי בכר תרגל את ה-11 שניצחו מול אפולון לימסול. ה-11 שתורגלו היו: ג'וש כהן, דניאל סונדגרן, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, פייר קורנו, נטע לביא, עלי מוחמד, צ'ירון שרי, דולב חזיזה, פרנזי פיירו ודין דוד.
לאורך האימון בכר תרגל שני מערכים. האחד קו של שלושה בלמים והשני קו רגיל של ארבעה שחקנים מאחור. בכר טרם גיבש החלטה סופית באיזה מערך עדיף לו לפתוח, אבל לא מהנמנע שהמאמן יתמרן במהלך המשחק בין שני המערכים.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר. מוכן למפגש?
ברק בכר. מוכן למפגש?
ברק בכר. מוכן למפגש?
(עמרי שטיין)
בקרב הקהל החיפאי יש תכונת שיא ולא במקרה. כ-350 אוהדים של הכוכב יגיעו מתוך 3,000 שהוקצו לקבוצה האורחת, כאשר הירוקים הודיעו שעוד כ-1,000 כרטיסים הופשרו לטובת הקהל שלהם (חברי גרין פלוס). המכירה נפתחה ב-14:00 וכבר אחרי שלוש וחצי דקות נמכרו כל הכרטיסים.
הירוקים מודעים לעובדה שבכוכב האדום כל הזמן משדרים כי בגומלין האווירה שם תחשמל ותשחק לידיים של הקבוצה הביתית בדרך לשלב הבתים: "מדברים כל הזמן על האווירה בבלגרד? מחר הקהל שלנו יוכיח מה זה הגיהנום שמצפה לכוכב בסמי עופר", אמרו במועדון.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.